לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"פעם תורי לאהוב, ופעם תורך.."



כינוי:  o0Oהנסיכה הקטנה של אבאO0o

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2017

4 חודשים


שוב מוצאת את עצמי באותו מקום. 4 חודשים אחרי

כל פעם הלב אומר לא לוותר, 

למה לפרק אם בסוף אפול שוב לרגליו.

4 חודשים אחרי, לא באמת השתנה הרבה.

מגיע שלב בחיים שאת אומרת לעצמך, זה האחד- 

איתו אני יקים משפחה- לצידו אני ימות.

אז צריך לדעת לקבל את הרע שמסביב,

את המגרעות, את המצבי רוח, את הריבים.

ומה אם אני לא בנויה לזה?

מה אם אני לא יכולה לחיות בזוגיות, יש כאלה.

שפשוט לא יכולים לחיות עם בן אדם, שלא יכולים להקים משפחה,

יש כאלה שפשוט לא בנויים לזה, אולי אני פשוט כזאת.

אולי אני אגואיסטית, אחת שדואגת רק לעצמה, אולי האגו שלי לא באמת יכול להוריד מעצמו.

אולי אני פשוט צריכה להיות לבד,

אני, עם עצמי ועם המחשבות שלי.

לבד.

 

עוד יום אהבה שאין בו משהו טוב.

יום אהבה שמח לאלה שמצליחים לאהוב ללא גבולות,

מאחלת לעצמי שיום אחד יהיה בי אושר כזה.

 

נכתב על ידי o0Oהנסיכה הקטנה של אבאO0o , 6/8/2017 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo0Oהנסיכה הקטנה של אבאO0o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o0Oהנסיכה הקטנה של אבאO0o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)