לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They will not control us




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2018

מוזיקה, סמים ואלכוהול




אני נמצאת בלופ
כמו חור תולעת שסובב את עצמו לנצח
אני רק רוצה לעשן סמים, לשתות מלא אלכוהול, לבלוע מלא תרופות להרגעה, ולחתוך
ואז אני מגיעה למצב שאני שפוכה מדי
ואני בוכה 
אלו הזמנים היחידים שאני בוכה בשנה האחרונה. כשאני כל כך מחוקה מכדי להבין שאני מעוררת רחמים , ושאני ערמה דוחה של דמעות והזדקקות .
אני מקיאה , ואני בוכה , ואני מדברת . 
אני מדברת אליו מלא. 
איכשהו אני מתפרקת יותר כשהוא נמצא בסביבה, כדי שמישהו יקשיב. כי כשאני במצב כזה לא נותר לו ממש ברירה .
ואני אף פעם לא זוכרת מה אמרתי
ואז למחרת, אחרי כנראה הפעם השלישית או החמישית שזה קורה, אני לא ממש עוקבת, הוא אומר לי שהוא הקליט אותי.
אני בוהה בו.
הוא מסביר , אני מדברת כל הזמן על אותו דבר. 
אני בוכה על הכאב , והדכאון, על המוות שלה , ועליה , ועל הבן זונה, ועל זה שאבא שולח אותי לקנות לו וויאגרה, ועל כמה זה לא נכון. ועל כמה נמאס לי מעצמי.
ובכללי על כמה שהיחסים במשפחה שלנו דפוקים. 
ועל כמה שכל אחד ממנו נדפק , ויש קרעים שלא יתאחו ,ואיך אני מרגישה נטושה מאחור.
ועל כמה שהעולם הזה לא הוגן , ושזה לא נכון , העולם בסדר גמור, בני האדם הם אלו שלא.
הם אלו שהורסים, אונסים, חוטפים, רוצחים, נלחמים, פלא מקבלים, ושופטים.

ועל הרייקנות, בעיקר על הרייקנות, שהיא כבר חלק מהאישיות שלי
ועל איך אני יכולה להעביר ימים שלמים בלי לעשות דבר , רק לבהות עם מוזיקה באוזניות.

עכשיו רק נותר לי לפתור איך לצאת מזה, כי זה כל כך מתיש לברוח מעצמך, ואני לא בטוחה שאשרוד ככה עוד מלא זמן


נכתב על ידי silan , 25/6/2018 12:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דמאט


אז אמא אומנת 1 מתה .
יש לי 2 בסהכ.
אני עצובה.
כי גיליתי על זה אתמול. והיא מתה כבר לפני פסח , ופשוט "שכחו" לומר לי.
אני רוצה לערוף את הראש לכולם.
אני עצובה.
כי שכחתי כבר איך היא נראת, כי לא שמרתי על קשר כמו שצריך.
אני רוצה לערוף לעצמי את הראש.
שונאת להרגיש אשמה עצמית. זה הרבה יותר רע מרחמים.
אני עצובה כי כל מה שנותר לי זה זכרונות מטושטשים. שום דבר יותר.
אני עצובה כי אני טיפשה. כי אני לא יודעת לשמור על קשר עם אנשים , גם כשהם חשובים לי.
כי כמו שאני מרגישה זרוקה לצד הדרך, נטושה, ככה אני עושה גם לאחרים.
אולי זה כל מה שלמדתי בחיים.
מלעבור מבית לבית, מאמא אומנת לאמא חורגת לאמא אומנת ואז לאף אמא, סתם לבית מלא אחים ואבא , וכולם אבודים.
ועכשיו הם (האחים הגדולים) התחילו לסדר את החיים שלהם , ולעזוב , וזה מרגיש שרק אני נשארתי בתוך ההריסות האלה , שלי.
אני מדוכאת , כי החיים הורסים אותי כל פעם , בדיוק לפני שאני מצליחה לעמוד על הקרקע.
נכתב על ידי silan , 6/6/2018 15:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsilan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על silan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)