לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2012

עושה לי טוב.


מה עושה לי טוב, גורם לי לחייך ולהרגיש מאושרת? האמת היא שתפסתם אותי עם השאלה הזו דווקא בתקופה שאני הכי מרגישה כמו דגיגה מן השורה ששוחה עם כיוון הזרם ועושה כל מה שדגיגה מן השורה צריכה לעשות... בלופ, בלופ, חיה וכאלה. משתדלת לנצל הרבה מהזמן שלי בחוץ, עם חברות, ידידים, טיולים, בילויים... אבל זה לא סוד שחסר לי העניין בחיים, ורגש... כי אלו הדברים שבאמת מניעים אותי וגורמים לי להרגיש מסופקת. אולי עם הפוסט הזה תהיה לי ההזדמנות לראות מול העיניים חלק מהדברים שחסרים לי, או שסתם תנתן לי ההזדמנות להזכר ברגעים קצת יותר מרגשים... 

 

אז עושה לי טוב להיות סביב אנשים שעושה להם טוב להיות סביבי, להגיד משהו מצחיק, שיש לי בדיחות פרטיות עם אנשים, כשאני עם ילדים, כלבים, ריח של תינוק, לרקוד, לשיר, להיות במספרה (כל שבוע!), להתייפיף במיוחד, שופינג, ים, פרפרים בבטן, התחלות חדשות, ויכוחים חסרי תועלת למען פורקן עצבים (זה אף פעם לא נמשך זמן רב), פנטזיות, ספרים, דרמות (לעתים רחוקות... או שקצת יותר קרובות מרחוקות), כתיבה, מוסיקה, נסיעות ארוכות, תמונות, ציורים, יומנים, זכרונות, שחיות ליליות (בים בחורף או שאפשר גם בבריכה), בכללי כל דבר שמרגש קצת יותר כי הוא אסור, מסכים (מחשב, טלויזיה, קולנוע), ריחות, שוקולד אגוזים, התחושה שאת לא צריכה יותר כלום, לאהוב ולהיאהב בחזרה..? (זה נשמע בלתי אפשרי, וזה אחלה של דבר לסיים איתו את הרשימה...) 

 

 


 





















 
 








נכתב על ידי xMMx , 31/5/2012 23:15  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)