לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2012

השקט שלפני הסערה


אם לשבוע שעבר אני קוראת עמוס אז אין לי מושג איך אסתדר בשבוע החדש. 

ביום ראשון מדידות לשמלות כלה, ביום שני צילומים ב-Wetball וארוחת ערב ב-Gorilla, בשלישי חזרות, בחמישי מדידות לבגדי ים וצילומי ג'ינס וגם חזרות ובשישי מסיבת קצף בצהריים ב-Wetball!

אם אני עוברת את הכל בהצלחה אני מלכה...

למזלי יש לי את נסטיה לצדי ואני לא עוברת את כל החוויות האלה לבד. תמיד יותר כיף לעשות דברים כאלה עם החברה הכי טובה שלך.

בכללי אני מצפה ברביעי (יום חופשי מה שנקרא) ללכת ל-Distro או משהו, להטביע את עצמי בבירה ללא תחתית...

ובשישי בערב למועדון החדש של דודה של נסטיה...

אבל כמו שלמדתי אתמול: החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה מתכנן תכניות.

היו לי 100 דברים לעשות אתמול ובסוף בחרתי לשבת עם ולד (כן, גם הוא אקס שלי! מה לעשות?! אני מסתדרת יותר טוב עם אנשים שאני יודעת מראש שכבר אהבו אותי. סבבה?) ועם חברים שלו בפארק בכלל(!) והיה מצחיק וכיף ברמות.

מקווה שיצוצו לי עוד דברים מעניינים לעשות ועוד הרבה דברים חדשים לכתוב עליהם...

(כמו שלומר תמיד אומר עליי:) אני לרגע לא רוצה להרגיש שהזמן שלי בעולם הזה מתבזבז. 

וכן, כבר בזבזתי את הזמן שלי על הפוסט הזה שלא ממש תורם או מועיל למישהו אבל לפחות יש פה תמונות! (אל תגידו שלא ניסיתי). 

 

 

















נכתב על ידי xMMx , 11/8/2012 20:45  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)