לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2012

מלכת היופי.


לאלו מכם שיודעים ולאלו שלא אני משתתפת בתחרות מלכת היופי של אשדוד והסביבה. זה התחיל מסמולטוקס עם חברות והמשיך בשכבה שלמה שאומרת לך "את חייבת ללכת לאודישנים". אז זרמתי עם כמה חברות ואפשר להגיד שאיך שהמפיק פתח את הפה שלו המוח שלי הסתקרן, היצרים שלי התעוררו לחיים ונדלקתי. עכשיו אני מוצאת את עצמי כשבועיים לפני התחרות אחרי ארבעה חודשים של חזרות, צילומים, הפקות ועיתונים וכיף כיופק אחד גדול. תראו לי מצלמה והעיניים שלי יבריקו, תראו לי בגדים והלב שלי ירטוט, תראו לי מסלול ואני אתחרמן! איך אני איתכם? עד כדי כך... אני כבר חיה ונושמת את זה. מצאתי, אפשר לומר, בניגוד לכל הדברים האחרים שאי-פעם ניסיתי ועשיתי, משהו שלא ימאס לי ממנו ושאני מרגישה בו בבית. כמו בכתיבה או בציור, הדברים שאני עושה בשקט בתור תרפיה לעצמי, מנגד עומדת התעשייה הזו שכאילו מפרה אותי. אני מסוג האנשים שזה פשוט לא יכול להרוס אותם כי הם אוכלים את העולם הזה בשתי ידיים ו-וואלה כן פאקינג כולם קטנים עליי. אין לי מושג מה יקרה בתחרות, מי תזכה ולאן אגיע, אבל אני יודעת שהטעימה הזו מתעשייה כ"כ ענקית זה מה שמיקד אותי קצת-הרבה בנוגע לפרספקטיבה שלי על פסגת העולם. אני מכירה את עצמי ויודעת שלא משנה מה יקרה אני אקח רק את הדברים הטובים ובניגוד להרבה אנשים אחרים - אני גם אדע לקחת את זה הלאה. כמו שאני תמיד אומרת בפוסטים שלי על אהבה, "אני לא מתעכבת על אף אחד. אני לא נתקעת", הגעתי למסקנה שזה לא רק קו אופי, זה גם אידאל שלי לחיים מושלמים - התקדמות. 

אז כן, לכל קיץ יש את הסיפור שלו, והקיץ עומד להגיע לקצו ואיתו החוויה הנפלאה הזו, חוויה ענקית וזכרונות טובים אמיתיים - ואלו דברים שגם מחסור בתואר "מלכת היופי" לא יקח לי אותם. 

 קריצה

 

 

מוזמנים לפייסבוק ולאינסטגרם שלי כדי להציץ בתמונות

(קישורים בצד שמאל) או אפילו לעבור על הבלוג 

ומי שחושב שיש לי את זה מוזמן להיכנס ולהצביע לי

כי כמו בכל תחרות אמיתית - כל קול משפיע!חיבוק של הסוררת

http://malkatyofi.ashdodnet.com/competitor.aspx?id=9

 

 

נשיקות, מורן ♥♥♥

נכתב על ידי xMMx , 23/8/2012 01:53  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)