לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2012

Senior year biatch


החופש הזה נגמר והוא היה מדהים, החופש הגדול הכי טוב שאי פעם היה לי ולמרבה האירוניה גם החופש הגדול האחרון שאי פעם יהיה לי... עברתי בחופש הזה כ"כ הרבה חוויות ו-99% מהן טובות. אפשר להגיד שנחתתי בכיתה יב'4 בסבבה שלי, ריחפתי על ענן אל ביה"ס וזה משהו שאני מקווה שלא יתפוגג בקרוב (למי יש זין ליפול לשגרה על ההתחלה?) אז מזל שיש את החגים כדי לרכך את התקופה של ההסתגלות ללימודים לפני הבגרויות בחורף העמוס הזה. אפשר להגיד שבעוד סביבות שנה אני כבר אהיה על מדים ואני מוכנה לשלב הזה, אבל נשארה לי שנה שלמה לפני זה כדי למצות את כל תקופת הטינאייג' וביה"ס... אני חייבת להודות שבאותה הרמה שאני שונאת את ביה"ס ככה אני גם אוהבת אותו! אז אני לא מוכנה לתת לשנה הזו להתבזבז לחינם, גם מבחינת בילויים (עוד מעט 18 מדפאקר!) והרפתקאות (הייתם מתים לדעת למה אני באמת מתכוונת). 
הימים עוברים ויום ראשון, ה-2 בספטמבר, מתקרב בטיל! אני עמוסת אמוציות ומצב הרוח שלי וקו המחשבה שלי משתנים כל הזמן. התחרות מתקרבת ואני מתרגשת, לחוצה, שמחה, עצובה, מאושרת... הכל ביחד! אני מקבלת תמיכה בבית ובביה"ס וזה כיף וזה הופך את הכל להרבה יותר קל, במיוחד לאור העובדה שהחוויה הזו היא בעצם מה שהכילה לי את כל הקיץ והייתה בעצם כמעט כל הפאן שדיברתי עליו. לא משנה מה יקרה בתחרות אני הולכת לסיים את זה בקלאס, באהבה ובכיף כדי שיום אחד כל זה יהיה זיכרון מתוק בלבד. קייטנת יופי נוסח 2012! 










וכמובן, תודה לאלו מכם שקוראים פה, שהצביעו לי לתחרות באתר אשדוד נט - מועמדת מס' 9 (מס' המזל החדש שלי) ושפרגנו לי בתגובות. אתם יודעים כמה זה משמח אותי ותורם לי בתחרות ואתם מהממים! ♥
נשיקות, מורן.
נכתב על ידי xMMx , 28/8/2012 23:31  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)