לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2012

תשובות לשאלון השבועי


כמה זוגות נעליים יש לך?
אין לי מושג. בכללי דיי הרבה, בפועל אני נועלת רק כמה.

איפה את מחזיקה אותם?
הלא-חשובים בארון, אלו שאני משתמשת בהם מפוזרים בכל החדר...

יש לך סגנונות שונים של נעליים או שהכל באותו סגנון?
נעלי ספורט, כפכפים, נעלי בובה ונעלי עקב. אני לא נועלת נעלי ספורט וכל השאר באותו סגנון בובתי.

האם את מתאימה את הנעליים לתיק או לאקססוריז אחרים?
כן.

איזה צבע שולט בנעליים שלך?
שחור ולבן.

כשאת קונה נעליים את מעדיפה שיהיו נוחות או שיהיו יפות?
בימינו יש נוחות ויפות באותה החבילה.

את מתלבטת הרבה לפני שאת קונה נעליים?
בדרך-כלל כן, אבל לרוב אני קונה את הזוג הראשון שמשך את תשומת לבי - פשוט לפני שאני קונה אני חייבת למדוד את כל החנות.

איך את חושבת שהיית מסתדרת לחיות בטבע בלי נעליים?
אני לא מסתדרת בטבע בכללי, אז בלי נעליים?! אין מצב!

מה את עושה עם נעליים אחרי שהן מתיישנות?
אם הן במצב נורמלי אז אני תורמת.

אם היית יכולה לעצב את זוג נעלי חלומותייך איך הם היו נראים?
סקסיות רצח.

נכתב על ידי xMMx , 8/9/2012 23:10  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)