לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2012

קטע שכתבתי || תמונות מתצוגת האופנה


קפטן אחד אמר פעם שאניות בטוחות יותר בנמל, אך לא לשם כך הן נבנו. אני אומרת שכמוהן האהבה, בטוחה יותר כשהיא לא נראית לעין, אך מאבדת מערכה כשלא חולקים בה. יש אנשים המסוגלים לשלוט בלבם כאילו בלחיצת כפתור - אלו המתיימרים להיות שחקנים "חכמים" שבעצם רק הולכים על בטוח, ויש את אלו שנותנים ללבם לקבוע את הקצב - אלו שלוקחים סיכונים ולא מרגישים את האש אפילו כשהיא מכלה אותם. תמיד שייכתי עצמי לסוג הראשון של האנשים ומדי פעם הרשיתי לעצמי להתנהג כמו הסוג השני. לפעמים אני תוהה האם הכמיהה שלי להיות חופשיה וחסרת מעצורים היא הגורם לכל החומות שעם השנים, בניתי סביב לבי מבלי לדעת... הפחד שמזיק יחדור בניהן ויגדום לי את הכנפיים, והאשמה שאני יודעת שאקח אך ורק על עצמי במקרה שכזה - אלו הם היסודות של כל לב אטום כשלי. הגישה שלי תמיד הייתה קיצונית כשדובר באהבה; לכאן או לכאן, הכל או כלום... אבל לאחרונה נפקחו עיניי לדרך אחרת - לסוג שלישי ומסובך ביותר של אנשים. נוכחתי שישנם גם אנשים, מעטים, שלמדו לאלף את לבם להתאהב אך בעיניים פקוחות, להתמסר אך לא בכל תנאי, להרגיש את כל התחושות המציפות אך לא לאבוד בתוכן, לתת לראש לעוף אך לשמור את הרגליים על הקרקע.





















נכתב על ידי xMMx , 18/9/2012 23:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)