לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2012

לא רוצה להתעורר ממנו


באמת שהוא הכי מדהים שיש! ברגע שאני איתו אני לא חושבת על שום דבר אחר ולא מעניין אותי שום דבר אחר, ולמען האמת גם כשאני לא איתו הוא פשוט תמיד שם במחשבות שלי. הוא מטריף אותי ואני מטורפת עליו וכיף לי איתו ונשבעת שלא בא לי שהרגעים האלו איתו יגמרו. הוא כ"כ בוגר, כ"כ חכם, מבין, מצחיק וכמובן סקסי ברמות ואין לי שום סיבות לנסות לגרום לו ללכת, אפילו לא סיבה אחת! אני לא מתביישת לידו בשום מצב ואני פאקינג מרגישה איתו בבית, עוד מהרגע הראשון כשהסתכלנו אחד לשנייה בעיניים בפגישה ה-"ראשונה"... ואני פאקינג "מסריחה" מהריח שלו ולא בא לי להתקלח בחיים (סתם, עד הצהריים לפחות) כדי שהריח שלו ישאר. הדבר שאני הכי נהנית ממנו? הוא נהנה ממני בדיוק באותה המידה. לא אכפת לו להגיד לי בדיוק מה הוא מרגיש לידי ואיתי - דבר שעושה לי את זה ברמות - וזה מביא לכך שכל הדברים שכתובים כאן אלו לא דברים שאני "פורקת" מהמחשבות כשאני יוצאת עם מישהו, אלו דברים שהוא אומר לי ואני אומרת לו, אלו דברים שבטבעיות אנחנו מדברים עליהם. האנשים המעטים ביותר שיודעים על הקשר שלנו הגיבו כולם באותו הפרצוף המזועזע/נדהם ובאותם המילים: "מורן את מטורפת - זה הזוי! זה חסר סיכוי!" אבל פאק איט! איך אומרים? "אל תפריעו לי באמצע הספרינג טי"? אז אל תפריעו לי! אני הכי מנסה לגרום להם להבין מה שהולך שם, אבל אי אפשר להסביר דברים כאלה... I just can't!!!

נכתב על ידי xMMx , 20/9/2012 08:28  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)