לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

תצוגת אופנה וזה וזה...


אין לי מושג למה אני ערה בשעה כזו בהתחשב בעובדה שהלכתי לישון מאוחר. פשוט חלמתי על אוכל ואז התעוררתי בסביבות 5 לפנות בוקר כדי לאכול. אוף ואני כבר לא עייפה... 
אז, מה קורה איתי? אתמול הייתי אמורה לצאת ליום בעקבות לוחמים מביה"ס אבל במקום זה העדפתי להישאר בבית (יאי!) כי העדפתי לעבוד - להשתתף בתצוגת אופנה.
אז ב-2 הייתי במספרה. לפני זה לומר שאל אותי שאלה שהצחיקה אותי מאוד, "תגידי, מתי בפעם האחרונה היית במספרה ואשכרה הסתפרת?" והוא צדק, כי לא הסתפרתי אולי יותר מחצי שנה, אז הפעם הסתפרתי + פן + גבות, אח"כ נסעתי למתחם לסופר פארם וקניתי את האודם המדהים שאני מאוהבת בו כבר מלא-מלא זמן ואז הלכתי לחנות מותגים של התצוגה למדידות. 
פגשתי שלוש מהבננות שלי שלא ראיתי הרבה זמן והיה כ"כ מצחיק וכיף! במדידות אני חייבת לציין כי, מותר לי כאן בבלוג, הבגדים שאני קיבלתי לתצוגה היו הכי יפים! ואני מתה לקנות את הג'ינס אבל הוא עולה כפול מהמחיר הכי גבוה שאי פעם שילמתי על ג'ינס... כמו שאומרים, "כסף הוא לא הכל בחיים כל עוד יש לך מספיק ממנו"... הלכנו לאכול, איפרנו אחת את השנייה והיו צחוקים וחיבור מדהים. היה כיף לראות שגם אחרי כ"כ הרבה זמן עדיין יכולנו לבלות ביחד וליהנות ואם מישהי השתנתה זה רק לטובה! 
בתצוגה היה לי כיף, קצת פחדתי בגלל המסלול המוזר הזה וחדר ההלבשה היה אשכרה מחסן קטנצ'יק כזה ואנחנו, 6 בנות, הצטרכנו להצטופף שם ולטפס אחת על השנייה כדי להתלבש (אני מגזימה, אבל עדיין!) אבל בתכלס נהניתי מכל רגע. 
אמא שלי הביאה לי קופסת תכשיטים ממגנוליה, ובסוף-בסוף היה דיי מגניב לחזור לחנות (התצוגה הייתה ב-SweatStar) ולקבל מעטפה עם כסף ושוברים! לא הרבה, אבל זו תצוגת אופנה ראשונה שלי, בכלל לא הייתי אמורה לקבל כסף (או שלפחות לא ציפיתי), אז אני מרוצה ביותר. 
הדבר שאני הכי שמחה ממנו הוא שאני באמת נהנית מכל הדברים האלה אז לקבל על זה כסף זה רק בונוס מבחינתי. ויש לי גם את הבונוסים האישיים שלי... ♥♥♥
נכתב על ידי xMMx , 23/10/2012 06:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)