לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

חפירה כרגיל


עוברים עליי ימים מתסכלים כאלה... מזג האוויר עושה את שלו כמובן ואני רק מתפללת שהשמש תחזור ושאוכל ללכת אל הים. יש קצת שמש אבל היא שקרית - עדיין קר, כאילו החליפו את השמש בסתם נורה, אין לך מושג מה ללבוש במהלך כל היום ובלילה קר רצח. 
בחודש שעבר כתבתי רק שני פוסטים - אני יודעת שזה מפתיע, וכצפוי יש הרבה מה לספר. חודש נובמבר בכללי היה עמוס ומלא בהתרחשויות.
בדיוק לפני חודש, ב-1 בנובמבר, טסתי לפולין לשבוע, ועוד לפני שהספקנו לחזור לשגרה התחיל מבצע "עמוד ענן" שנמשך שמונה ימים... אתם יכולים לתאר לעצמכם איזו חזרה לשגרה קשה הייתה לעצלנית שכמותי. 
בחיי האהבה, נפרדתי מ-24 כשחזרתי לארץ וזה היה דיי קשה לו. למרות שהשתדלתי שזה יהיה קליל (בהודעה) הוא התעצבן והתהפך עליי בטלפון ואני יכולה להבין אותו, הוא נפגע כי הוא לקח אותי ברצינות. הוא כתב עליי ודיבר עליי ופרסם שיר או שניים עצובים בפייסבוק אבל יותר את השירים "שלנו", אני עדיין קוראת אותו ושומעת אותו אבל לא משקיעה בזה כמו פעם ומשתדלת שלא לשמור איתו על קשר כי אני יודעת שזה יטעה אותו. 
גם מ-אקס2010 חתכתי, היו לנו בזמן האחרון ריבים ענקיים והבנתי שהוא לא באמת השתנה ולמרות שעברו שנתיים הוא עדיין מטורף. האמת היא שהוא צדק בקטעי הקנאה שלו כי הוא היחיד שיודע שאני מסוגלת לצאת עם כמה בנים במקביל עד שאחליט את מי מהם אני רוצה ושאני משקרת לכולם (כי בתכלס, אף אחד לא ירצה לשמוע שמתלבטים בינו לבין אנשים אחרים...) וגם ככה המחשבה עליי עם מישהו אחר משגעת לו את המוח. 
נשארתי עם הברמן שממש כיף לי איתו אבל לא נראה לי שזה יהפוך לרציני. בתכלס? אני מתרחקת מכל מי שכן יצא לי איתו משהו אמיתי ומשאירה רק את אלו שאני יודעת שאין לנו שום סיכוי. אני עדיין לא יודעת את זה לגבי הברמן, אבל לכו תדעו אולי זה יהיה נכון לגביו. 
גם Light עדיין בתמונה אבל לא ראיתי אותו מלא זמן. נפגשתי איתו בחודש שעבר והבאתי לו גם את המתנות אבל הוא מלא זמן לא היה בבית, והשבוע הוא חזר אבל המצאתי לו תירוצים כדי להיפגש עם הברמן (פעם ראשונה בחיים שאני מבריזה לו לטובת מישהו אחר) ובכלל הפסקתי להתעניין... קשה לי לסיים את זה איתו למרות שאני רוצה, כי אני תמיד אוהב אותו ואני אוכל את הלב אם הוא יהיה (יחבק, ינשק, ישכב, ירגיש, יאהב, יריב - הכל!) עם מישהי אחרת. 
הייתה סוג של נפילה שכזו עם מוסכניקלייט, שאחרי מלא-מלא זמן שלא היה בנינו כלום וסתם היינו נפגשים כדי להעביר את השעמום (מבחינתי לפחות) אז היה יום אחד שהוא ממש חפר לי כדי שאפגש איתו, ואחרי לילה מצחיק ברמות נשארנו לבד ב-5 בבוקר בערך והתנשקנו. עצרתי אותו וזה הוביל לוויכוח מטומטם כי הוא אמר שאני רוצה אותו וסתם מביאה תירוצים. יצא שהוא ישב שעתיים ו-40 דקות מתחת לבית שלי ולא הלך למרות שניסיתי לשכנע אותו והלכתי הביתה. בסוף ירדתי למטה ושכנעתי אותו ללכת בטענה שאני אדבר איתו בערב. כמובן ששיקרתי לו, העיקר שילך הביתה, ועכשיו הוא חופר למרות שהוא יודע שאין סיכוי ועושה סטטוסים עצובים בכוונה כדי לרגש אותי או משהו... 
לשם שינוי אני יוצאת עכשיו רק עם הברמן ולא עם עוד אף אחד אחר. יש את Light אבל אני כ"כ רגילה שהוא שם שקשה לי להחשיב אותו בתור "עוד אחד שאני יוצאת איתו", אותו אני אוהבת וגם ככה לא ראיתי אותו מלא זמן ואני מתכוונת לסיים את זה. פשוט אחרי שנתיים... אין לי מושג איך, איפה להתחיל ומה להגיד בכלל... 
מה שכן תמיד בתקופה הזו של השנה, או שבעצם בכל תקופה של השנה - בא לי כלב ברמות. נזכרתי בג'סיקה, החמודה שהומלטה בדיוק אצלי בבית וגדלה פה כמה שנים עד שאמא שלי מסרה אותה. ג'וני דפ אמר פעם שהיצורים היחידים שמסוגלים לתת אהבה טהורה הם כלבים ותינוקות. תינוק זה לא ממש בתכנונים שלי אבל כלב יכול להיות נהדר... כלב לא שופט אותך ותמיד ישאר לך נאמן (ואולי הוא גם יכול ללמד אותי דבר או שניים)...














שיהיה לנו חודש נפלא כמה שיותר, החודש האחרון לשנת 2012 מתחיל מ-עכ-שיו! 
נכתב על ידי xMMx , 1/12/2012 17:03  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)