לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

Light is off, lights on


  
סיימתי את העניינים עם Light. לא יודעת אם לכתוב "סופית" כיוון שזה נכתב כ"כ הרבה פעמים בעבר (הרבה רצון, אמונה פחות) וכצפוי תמיד היינו רצים בחזרה אחד לזרועות השנייה. עשיתי את זה בצורה הכי מגעילה והכי קלה - פשוט הפסקתי לדבר איתו, בבת אחת - מסננת הודעות ושיחות. בד"כ כשאני "חותכת" ממישהו אני אומרת את זה, בד"כ גם בפנים ותמיד נותנת סיבה (אפילו אם שקרית) ופה זה לא קרה. האמת היא שאני אפילו לא מרגישה רע עם עצמי כי אני ו-Light זה משהו מיוחד, לטוב אבל בעיקר לרע, ולצאת מהסיפור איתו זה כמו גמילה, צריך לעשות את זה מהר ובבת אחת כשאת פיכחת לגמרי. סיימתי את העניינים גם עם הברמן הדביקי שלי שאני חולה עליו מאוד. למרות שהוא כזה חכם ובוגר ושממש כיף לנו ביחד, יש מישהו אחד שתקוע לי בראש והחלטתי שהגיע הזמן להפסיק לרקוד על כמה חתונות, בנוסף לעובדה שהברמן כזה מדהים ובכלל לא מגיעה לו מישהי מתוסבכת כמוני... בכלל, בשבוע האחרון הארגנטינאי שפעם יצאתי איתו (ושבימים אלו טוען שהיינו ביחד) מנסה לכבוש את הלב שלי מחדש אבל ללא הצלחה. אז אתמול-שלשום יצאתי עם אקס2010 (זה שכשאני חושבת עליו אני שופכת קטשופ לתוך כוס וקולה על השניצל) אחרי שסיים לעבוד... ישנתי אצלו והיה מצחיק וכיף ברמות, אין מה לעשות ואני לא יכולה להכחיש - אנחנו מתאימים בול ולא משנה כמה אני אנסה להמנע מזה - אני חולה עליו! בבוקר הוא הכין לי ארוחת בוקר ונשארתי אצלו עד אחרי ארוחת צהריים טעימה להפליא שהזמנו מאיפשהו. היה איזה קטע כשהוא הכין את ארוחת הבוקר, הוא היה במטבח ואני הייתי במיטה, מרוכזת במוסיקה מהמחשב ושרה לי כשפתאום הוא בא ואומר לי, "מאמי, מה התאריך היום?" הזנב שלי התחיל לקשקש והעיניים נצצו, התלהבתי (הכל בלב, כמובן) ועניתי "היום ה-20, למה?" וכבר ציפיתי להצעת חברות אולד-סקול שכזאת עם פרפרים באוויר ודילוגים בשדות עד שהוא אמר "סתם כי יש פה קוטג' והוא בול עד ל-20 לחודש, מה את אומרת, נאכל?" צחקתי על עצמי בלב, אבל כשהוא ליווה אותי הבייתה הוא הודיע לי שאני בתוך מערכת יחסים, שאני חברה שלו ושייכת לו. סוף-סוף, חשבתי לעצמי. עכשיו רק נשאר לי... להחזיק?















נכתב על ידי xMMx , 21/12/2012 19:50  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)