לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

להתראות, 2012


בחו"ל בחצות אנשים ישירו ברחובות, ישבו סביב המשפחה והחברים, בערים כל הרחובות יהיו מקושטים ונוצצים ושידורים חיים בכל ערוץ בטלוויזיה של מסיבות, אנשים מתנשקים וצוחקים... ורק בישראל תראו שתי פרחות יושבות על ספסל ואחת תגיד לשנייה: "00:00! מישהו חושב עליי"! מוציא לשון

אז עוד כמה שעות נגמרת לה שנת 2012.

למען האמת אני חיה לפי הלוח הלועזי כמו רוב האנשים במדינה הזו, ולא שזה נחשב אצלי כ-"יום חג" אבל אני בהחלט חגגתי אותו בשנים האחרונות. היום זה לא כ"כ משנה לי כי אני חוגגת יותר מדי במהלך השנה ואני לא צריכה סיבה למסיבה כדי לשתות ולהינות, למרות שאני בטוחה שחבר שלי מתכנן איזה משהו אינטימי וכייפי ביותר לשנינו כי הוא זרק מילה או שתיים על איזו הפתעה. הוא גם קנה לי מתנה מאילת שזה מתאים בול כי נהוג להביא מתנות... ולמה רק עכשיו עלתה לי המחשבה לראש ש-פאק! לא קניתי לו כלום! 

השנה הזו הייתה קטלנית ואני מפחדת לכתוב "מלאת סטלות" כי אני בטוחה ב-99% שזה בדיוק מה שכתבתי בפוסט של סוף שנת 2011. אז נהניתי המון עם החברות שלי, גיליתי את עצמי המון ועברתי מלא שינויים...

אהבה ראשונה, הגשמת פנטזיות למינהן, המון-המון-המון חיזורים אחריי ואפילו יותר מבשנה הקודמת (כי אני זוכרת שגם על זה כתבתי בשנה שעברה), עשיתי את הבגרויות שהיו לי במהלך השנה הזו בהצלחה ואני מאוד גאה בעצמי, הייתי במלכת היופי של אשדוד והסביבה, הופעתי בעיתונים והיו לי צילומים ועבדתי בתצוגות אופנה והייתי מאוד בולטת בהכל (בקיצור - הגשמתי הרבה חלומות שלי), הצלחתי לשיר מול אנשים (אמנם זה רק קריוקי ורק בגלל שכולם היו מסטולים ולא ציפיתי שיזכרו, אבל לאט לאט הפחד הזה עובר לי אני מאמינה...), התחברתי יותר לכיתה שלי (למרות שזה מאוד קשה לי), ואפילו נהיה לי חבר "רציני" - החבר הרציני האחרון שהיה לי, היה לפני שנתיים וזה מי שאני חברה שלו עכשיו (גורל? אולי).

לא עולים לי עכשיו הרבה דברים שעשיתי במהלך השנה הזו אז אני מניחה שכתבתי את העיקריים.

אני מאחלת לעצמי שהשנה הבאה תהיה אפילו יותר טובה מקודמתה או לפחות טובה באותה המידה! אני מאחלת לעצמי גם להשתפר במלא דברים שלא הצלחתי בהם בשנה שעברה (אני יודעת בדיוק מה הם) וכמובן בריאות, אהבה, שליטה עצמית, סיום הבגרויות בהצלחה... והדבר אולי הכי משמעותי שיקרה לי השנה הזו - סיום תיכון וגיוס לצבא! אז אני מאחלת לעצמי שהגיוס שלי יהיה לתפקיד שאהיה גאה בו בכל נשמתי ושהוא ימלא אותי בדיוק כמו שאני מקווה. 

Happy New Year Israbloggers! You All 

נכתב על ידי xMMx , 31/12/2012 19:56  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה אזרחית טובה ישראבלוג
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)