לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2015

פסיכומטרי והארי פוטר


אז ביום שישי נפטרתי מהעול הנוראי הזה שנקרא פסיכומטרי.

אני ממש מקווה שזה מאחוריי כי אני לא מהאנשים שינסו שוב.

איך היה? "היה בסדר, היה ממש טוב!" - זה מה שעניתי לכל מי ששאל אותי... האמת שאין לי מושג.

יצאתי מהמבחן עם בלאק אאוט ענקי, אני לא זוכרת שום שאלה, שום פרק ואפילו לא במה היה לי פיילוט. לא זוכרת מה היה קשה ומה היה קל, ופה ושם יש לי פלאשבקים של הסיגריה שאחרי.

הייתי בזון כזה של מבחן וכשיצאתי ממנו כאילו קיבלתי אמנזיה.

בימים שלפני המבחן לא התכוננתי, לא למדתי בכלל ולא פתחתי את הקלסר, לא סיכמתי ולא הלכתי לשיעור האחרון, ועוד נקודה לרעתי (ולטובת המדינה) היא שמרוב הלחץ וההתרגשות (יותר לחץ) ישנתי בלילה שלפני רק שעתיים שבהן חלמתי שאני קמה מאוחר והתחלתי להתארגן באטרף, וברגע שיצאתי מהדלת של הבית בחלום - התעוררתי מהחלום והתחלתי להתארגן באטרף למרות שקמתי חצי שעה לפני השעון המעורר.

סיוט.

לפני שנרדמתי באותו הלילה הדלקתי במחשב את החלק האחרון של "הארי פוטר ואוצרות המוות", שמתי ממש את הסוף בו הארי חוזר להוגוורטס, עד הקטע שבו הוא מבין שהוא צריך למות.

לא יודעת למה, אבל זה מה שנתן לי כוח לעבור את המבחן הזה (חנונית על, אה?) ויש מצב גדול שאחרי שמסרתי את טופס הבחינה שלי עשיתי לעצמי Obliviate בתת-מודע.

אני מפחדת שהלך לי גרוע, אני מקווה שלא. 

 


   

נכתב על ידי xMMx , 13/12/2015 23:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)