לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2015

The best gifts


בטח הוא חושב מה שהרוב חושבים עלי... שהמתנה האידאלית שאוכל לקבל זה תכשיט יקר, נעלי לובוטן או שעון של מייקל קורס. הכוח העל-טבעי של קריאת מחשבות היה יכול להתאים לי כאן, לדעת מה הוא באמת חושב. אני בטוחה שהוא לא חושב שאני טיפשה אבל יכול מאוד להיות שהוא מייחס לי את השטותניקיות והילדותיות הזאת יותר ממה שהיא קיימת בי. מעניין מה היה אומר אם היה יכול לקרוא את מחשבותיי... הוא בטח היה מופתע לשמוע שהייתי ממש מתרגשת אם הוא היה קונה לי בובה של דובי מהארי פוטר, והייתי מייבבת ומצייצת מאושר אם הייתי מקבלת את "מעשיות בידל הפייטן", "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" או "קווידיץ' בראי הדורות" בכריכה קשה, או סתם חולצה עם ציור של אוצרות המוות עליה... וואו, נראה לי שאם מישהו אי פעם יתן לי משהו כזה במתנה אני ארצה להתחתן איתו ולעשות לו אלפי ילדים. 
נכתב על ידי xMMx , 22/12/2015 22:27   בקטגוריות Harry Potter, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, הארי פוטר, אוצרות המוות, DOBBY  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)