לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

לשרוד את החורף


אני יושבת עכשיו מול המסך עם שמיכת פליז כחולה חדשה ומחממת במיוחד, בגדי בית הכי זרוקים שיכולים להיות, נעלי אסקימואים כתחליף לנעלי בית, תה עם דבש וחבילת טישיו. אני חולה כבר יותר מחודש שלם - כל תקופת בגרויות החורף לעזאזל! לא שזה ממש מפריע לי כי רמת התפקוד שלי בתור חולה-שמשתדלת-להצליח ובתור בריאה-שעצלנית-מדי היא בערך אותו הדבר, אז עד עכשיו, בלי עין רעה 555 וכאלה, הולך טוב בבגרויות. העובדה שאני וחבר שלי מעבירים הרבה לילות מתחת לשמיכות עם האגן-דאז (הגלידות הכי טעימות בעולם) שהורסות לי את הגרון כל בוקר מחדש, ממש משנה את דעתי לגבי תה, ונראה לי שהחודש האחרון היה התקופה הכי ארוכה בחיי שבה שתיתי כל-כך הרבה תה ואולי התחלתי לאהוב את זה! אבל לקום עם מאמי שלי בכל בוקר גשום שכזה בחיבוק או להרגיש אותו מחבק אותי באמצע הלילה בכל פעם שיש רעם ממש חזק או ברק שמעיר אותנו דרך החלון, זה הדבר הכי מדהים בעולם... פלוס כל העניין שאני חלשה ונזקקת גורם לו לפנק אותי כל הזמן בארוחות שהוא מבשל ועזבו שהוא מבשל מדהים, הוא גם משקיע בסלטים, לחמים, מטבלים, שתייה, אפילו דואג שהכלים יהיו יפים, הוא יודע בדיוק מה אני אוהבת... והוא גבר אמיתי, גבר במלוא מובן המילה, הגבר שלי. אחיו הקטן כבר מאוהב בי ואתמול פגשתי את אמא שלו בפעם הראשונה, היא בכלל לא נראית כמו שדמיינתי אותה והיא יפה, צעירה, מצחיקה וחכמה ונראה לי שהתחלתי להזיע מרוב לחץ, ולמרות הפחד הנורא והידוע שלי מהורים (הוא הכריח אותי להכיר אותה, בדיוק כמו כל הגברים האחרים שהכריחו אותי להכיר את ההורים שלהם ולא הכינו אותי למאורע) כל ההורים שהכרתי עד עכשיו אהבו אותי ונראה לי שגם היא. אני מקווה! או שהחורף שלנו החליט להיות קשוח ואפל השנה או שנהיינו מפונקים מדי... בכל מקרה אני מאחלת לכל החולים רק בריאות כי זה באמת הדבר היחיד שאנחנו חייבים כדי להצליח בכל השאר. 

 


















נכתב על ידי xMMx , 31/1/2013 21:53  
הקטע משוייך לנושא החם: כולם חולים-מנסים לעבור את החורף בשלום
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הבחירות לראשות הממשלה מתקיימות השבוע אבל אנחנו בעצם בוחרות כל החיים, כל יום, כל רגע. מה הייתה הבחירה הכי משמעותית שעשית בחיים?
בחרתי להאמין שאני יפה?
בחרתי... להתחיל לעשן סיגריות?
בחרתי לצאת עם Light באותו היום לפני שנתיים בלי לדעת איזו משמעות והשפעה תהיה לו על החיים שלי?
לא יודעת...

האם את מרגישה שעשית את הבחירה הנכונה לאותו רגע?
כן, לא בטוחה ולא.

היום היית בוחרת בחירה שונה?
לא, אולי ולא.

האם ביום יום את מתלבטת הרבה או מחליטה החלטות במהירות?
לפעמים אני מחליטה להיות ספונטנית אז יוצאים לי דברים טובים אבל בד"כ אני מתלבטת המון. למשל כשאני קונה בגדים או נעליים... וואו, קשה!

האם את מתחרטת על בחירות יומ-יומיות או זורמת איתן? האם את נוטה לייסר את עצמך או לטפוח לעצמך על השכם?
למרות שאני מתלבטת הרבה לפני שאני בוחרת משהו, אני אף פעם לא מסתכלת לאחור, או מתחרטת. מתחבטת, אבל לא מתחרטת ולא מייסרת.

האם עומדת בפנייך כעת בחירה חשובה? מהי?
אין תגובה.

איך תגיעי להחלטה? תתייעצי באחרים, תחשבי, תקראי, תעשי אנדנדינו?
פשוט אתעלם מזה.

מה את מצפה שיקרה אחרי שתבחרי סופית באחת הדרכים?
סוג של "בחרתי", אני בוחרת בשתיקה... וחושבת שבסוף מתרגלים להכל ושהזמן עושה את שלו.

האם את מציעה בבחירות לראשות הממשלה? האם קיבלת את החחלטה במי לבחור בצורה דומה לאיך שאת מקבלת החלטות שנוגעות לחיים שלך?
הצבעתי, והאמת היא שלא הצבעתי למשהו "רציני" כי זרמתי עם הצחוק של חבר שלי והצחוק של אבא שלי (שבמקרה היו על אותה המפלגה). במילים של אבא שלי: "אף אחד לא שווה את הקול שלך, תצביעי 'עלה ירוק', אין הבדל אם ביבי ינהל את המדינה או חבורת סטלנים"...

נכתב על ידי xMMx , 27/1/2013 20:29  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Get out of my head, get out of my heart!


I think about you everyday




















נכתב על ידי xMMx , 26/1/2013 17:01  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת 18 - מתוק מתוק מתוק!


השבוע הזה התחיל כייפי מתמיד.

ביום שישי עבדתי בלוקו-בר והרווחתי המון כי הייתי מלצרית יחידה פלוס לא עבדתי כמעט בכלל.

ביום ראשון צבעתי את השיער לחום שוקולד יפהפה כזה ואח"כ עשיתי שופינג ענקי וחזרתי עייפה ומאושרת.

ביום שני, ה-21 בינואר, הייתה לי הבגרות באזרחות סתם ככה לידע הכללי שלכם והלך לי בן של זונה, הערכת המורה: 91. ישר אח"כ הלכתי עם אנה ונסטיה לאכול סושי כדי להירגע. ככל שהתקרב הערב ואנשים התחילו לספור לי עוד כמה שעות מגיע יום ההולדת שלי ההרגשה המגעילה יותר באה לידי ביטוי על הפנים שלי. שונאת ימי-הולדת. רק את שלי, את של אחרים אני אוהבת! בשלי תמיד אני מרגישה כ"כ נורא, מן מועקה כזו, אבן על הלב, ביס שתקוע בגרון, שכטה לא טובה מהסיגריה - ככה. יצאתי עם חבר שלי והייתי דיי יפהפיה, הלכנו למסעדה בקשתות, שתיתי וודקה-רדבול ובקושי היה בא לי לאכול והדבר היחיד שקצת עודד אותי זה שכולם הסתכלו עליי כי אני יפה. בחצות הוא לא אמר לי מזל-טוב ואחרי כמה דק' הדמעות עמדו לי בגרון, הוא שם לב שאני מחכה לזה ואמר שאני הורסת לעצמי את ההפתעה וישר קם לנשק ולחבק אותי והעלה לי את החיוך. ואז לילי התקשרה וריגשה אותי וויקי שלחה הודעה מדהימה, ואז גם אנה והתחלתי לחייך. חיכיתי לשיחה מנסטיה והלכתי לשירותים, כשחזרתי המלצר החמוד שלנו רץ אל השולחן שלנו עם עוגת גבינה, כדורי גלידה ושוקולד חם מעל, בעוגה היה תקוע זיקוק וברגע שהוא הניח אותה על השולחן חבר שלי הניח על השולחן קופסה אדומה ומרובעת. אני מגחכת קצת בזמן שאני כותבת כי זה נשמע כאילו הוא הציע לי נישואין, אבל חיבקתי ונישקתי אותו כי באמת לא ציפיתי לזה, במיוחד בגלל העובדה שסיפרתי לו קצת לפני זה, ברוח הנוסטלגיה לילדות, שכשהייתי קטנה ורק עברנו לאשדוד אמא שלי הייתה משכנעת אותי לאכול ארוחת ערב רק כי אח"כ הייתי מקבלת עוגת גבינה, ושלפעמים היא הייתה מביאה לנו גם בבוקר, ולרוב הייתי גונבת חתיכה גם בצהריים... ושבקיצור אני חולת עוגות גבינה, וזה בדיוק מה שהוא הזמין לי. ואז פתחתי את הקופסה האדומה והייתה שם שרשרת מכסף עם תליון של לב (לא סימטרי!) עם אבנים קטנות, זוהרות ושחורות שמכסות את כל השטח הכסוף. לב שחור ולא סימטרי. בדיוק אני! שמחתי עוד יותר. איך הוא מכיר אותי... סיימנו בשני שטים של וודקה וואן-גוך אסאי כי תמיד רציתי לטעום וזה מהמם אבל לא יותר טוב מהטעם האהוב עליי - קרמל, וכמובן בהמון אהבה.

בבוקר למחרת, יום שלישי ה-22 בינואר, יום ההולדת שלי וגם יום הבחירות! קמתי קצת באיחור והתארגנתי בזריזות, הלכתי עם אמא שלי להצביע (כי למה לא לבצע שינוי במדינה על היום הראשון שאת יכולה?) ואח"כ נסעתי לקניון סיטי לפגוש את אנה ולילי. נסענו לראשון לציון ואכלנו במקס ברנר ♥, היה טעים רצח וזה בדיוק מה שרציתי לעשות ביום ההולדת שלי, ובכלל תמיד רציתי ללכת לאכול שם וזה יצא בול. קניתי לי Hug Mug עם לב וצלחת קטנה ועוד כוס ארוכה שמעוצבת מיוחד כזה עם קש ממתכת, במיוחד לשוקו שאחותי הקטנה אוהבת לשתות, משהו חמוד ברמות! וכמובן קופסת שוקולדים עם סוכריות קופצות לאח בן ה-6 של חבר שלי שבדיוק חולה. אח"כ עשינו סיבוב בקניון הזהב וקניתי קצת ב-Bershka ו-American Eagle. בגלל שיום ההולדת שלי יצא ביום הבחירות התאריך שלי התנוסס על החנויות ביחד עם המילה SALE ולא יכולתי להתאפק. אני ולילי טיילנו בחנות סקס וזה היה כיף ומטריד, ולפני שנסענו בחזרה לאשדוד אכלנו באיזו מסעדה סינית בקניון של התחנה המרכזית הישנה...

באותו הערב הייתי אצל יאן, היה מדהים והכי כיף שיש ובבוקר אחיו הקטן נשאר איתנו בבית כי הוא עדיין היה חולה. הוא התלהב מכל הממתקים שהבאתי לו (סוכריית לב ענקית יותר מהפנים שלו, שוקולדים ממקס ברנר ומלא סוכריות טופי עטופות בנייר צלופן) ואיך לא? הוא התאהב בי אפילו יותר. הוא כל היום (כבר יום רביעי) חפר לחבר שלי שהוא מאוהב בי ושהוא רוצה שאנחנו נתחתן ואפילו הבטיח לספר לאמא שלו (אוףמוציא לשוןסטנדרטי). חבר שלי השאיר אותי לבד עם אחיו הקטן כי היה לו שיעור נהיגה ואמרתי, למה לא? אז שיחקנו בלהפוך קלפים על הרצפה (השתלם לי להבריז עם חתולדרוס בכיתה ה' מהכיתה כי הוא לימד אותי את כל הטריקים והשטיקים עם הקלפים!) ואח"כ שיחקנו בזומבים במחשב וראינו בובספוג בטלוויזיה. הוא לא הפסיק לדבר על כמה שהסוכריה הענקית טעימה לו ושהוא אוהב אותי ורוצה שאני אשאר איתם לתמיד, רציתי לבכות! ילדים אוהבים אותי ואיכשהו אני מתחברת אליהם יותר מהר, פשוט יותר קל לי להעביר את הראש ל-"ראש של ילדה קטנה" ואולי כי אני באמת עדיין כזאת. כשחבר שלי חזר הוא הכין סלט ירקות, אורז ועוף וקנה נסטי ובירות ולחמים טעימים וחומוס עם חריף וזעתר - בקיצור ארוחת מלכים. אפילו הספקנו לישון צהריים. 

היה לי יום הולדת 18 מתוק, אם להגיד את האמת, הרבה מתוק. קיבלתי כל מה שרציתי ואין לי מה להתלונן... 

נכתב על ידי xMMx , 24/1/2013 16:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Troublemaker


באנו הבייתה ולא הפסקנו להתנשק, להתחבק, להגיד שאנחנו אוהבים ומטורפים אחד על השניה ואז נכנסנו למקלחת; הוא מתקלח, אני מצחצחת שיניים, מסיימת ויוצאת. ברגע שאני שוכבת במיטה אני נזכרת שהשארתי את האייפון על השידה במקלחת. הלב שלי נפל לתחתונים. שמעתי שהוא כבר סיים להתקלח ולקח לו הרבה זמן לצאת, ידעתי שהוא מחטט לי בהודעות ובאותו הרגע רציתי להרביץ לעצמי על שלא עשיתי סיסמא חדשה כמו שתכננתי וממש לא היה לי את האומץ ללכת ו-"לתפוס" אותו באמצע שהוא תופס אותי...
הוא נכנס והמבט שלו כאילו דקר אותי, "מה?" אני אומרת לו.
-"מה?" הוא מחייך חיוך עוקץ וכאוב כאחד,
"מה יש לך?"
-"מה יש לך? את רוצה לספר לי משהו?" 
"האייפון שלי נשאר במקלחת"
-"שנייה מאמי שלי, אני אביא לך אותו". הוא זרק אותו על המיטה לידי והתחיל להתלבש. 
"קראת לי את ההודעות נכון?" 
-"כן. אז למי התגעגעת יותר כשהיית בפולין, אליי או אליו? מתי הפעם האחרונה שראית אותו? אתמול? שלשום?" 
שתיקה. הוא רוכן מעליי במיטה ואני נושכת שפתיים. הלב שלי קרס, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, לשקר? מה לעשות? הרגשתי כאילו הידיים והרגליים לא קשורות לגוף וכאילו המוח שלי נמס. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי... התחלתי להתלבש, "אני הולכת הבייתה..."
-"למה נראה לך שזה מתפקידך להחליט מתי השיחה הזאת מסתיימת? שבי ומהר לפני שאני מתעצבן. את לא תברחי כל פעם שתופסים אותך על שקר וכל פעם שיש לך בעיה ואת לא יודעת מה לעשות אז תשבי עכשיו ותתמודדי עם מה שעשית".
אפילו לא ניסיתי לערבב את העניינים או לשקר - התגובה הטבעית שלי, הוא תפס אותי ובתכלס לא מגיע לו שאשקר לו ושהוא ישאר איתי בגלל שקר כפול (לא סתם שקר! שקר כפול!) ואת האמת, גם היה מסובך מדי להמציא שקר חדש. סיפרתי לו מתי בפעם האחרונה פגשתי אותו, את Light, ומתי נפרדתי ממנו ואפילו שהוא לא האמין לי, אמרתי לו שנפרדתי מ-Light כדי להיות איתו, עד הסוף, ושזה קרה לפני שנהיינו ביחד. 
משבר אמון. זהו, הוא איבד את כל האמון שלו בי. הוא שכב לצדי במיטה, מנענע את הראש, "את שקרנית מעולה מורן, את שחקנית כ"כ טובה... ואת יודעת מה הכי הורג אותי? שרק בזמן האחרון, ממש רק בזמן האחרון התחלתי להאמין לך באמת... את בכלל לא אוהבת אותי. למה את איתי אה? משעמם לך? את מחפשת?" 
הרגשתי נורא, הכי נורא שבעולם... אני שוכבת לידו והוא לא נותן לי לגעת בו או להתקרב אליו ולא מפחד להסתכל לי בעיניים ולהראות לי שהוא נפגע ממני, הוא אומר את זה בלי לחשוב פעמיים. אני האשמה כאן. ולא יודעת כמה פעמים אמרתי לו שאני באמת אוהבת אותו ושאני לא סתם איתו, שהוא הבחור הכי מיוחד שהכרתי ושהכי מתאים לי, ופירטתי לו בדיוק למה אני אוהבת אותו ולמה אנחנו כמו כפפה ליד. ואז הוא קרא את ההודעה ששלחתי ל-Light בוואטסאפ בדיוק באותו היום, ההודעה שבה שפכתי את הלב (ראו פוסט קודם). לא ידעתי מה לעשות עם עצמי כפול 3. הוא כבר התחיל לצחוק. היו כתובים שם הדברים הכי נוראיים שגבר יכול לדמיין שחברה שלו תכתוב לאקס שלה. 
נתתי לו אלף הזדמנויות לשלוח אותי הבייתה ואני בעצמי ניסיתי לשלוח את עצמי הבייתה. הוא לא נתן לי, למרות הכל הוא אוהב אותי ואני יודעת שבדיוק כמוני הוא לא יכל להתמודד עם המחשבה של "מה אני אעשה בלעדיו/ה?" אבל דבר אחד בטוח, הוא גרם לי להצטער והרבה. 
 




















נכתב על ידי xMMx , 18/1/2013 16:52  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שפיכת לב?


הוא שלח לי הודעה בוואטסאפ וידעתי שישלח, הרגשתי את זה, אפשר להגיד שגם גרמתי לזה... חייכתי כמו מטומטמת מול האייפון אבל השיחה עצמה הייתה קרה. הוא נפגע ממני, אמר שהוא רוצה לתקן את זה ואמרתי לו שאני עם חבר שלי. הוא אמר שאם טוב לי אז טוב לו, הוא נעלב... יכולתי להשאיר את זה ככה אבל לא הייתי מסוגלת. נכנסתי לפתקים והרכבתי סוג של מכתב עם כל מה שאני מרגישה. שפכתי את הלב ואפילו זלגו לי דמעות באמצע ושלחתי לו את החפירה הענקית הזו בלי לחשוב פעמיים. לא יכולתי שלא להוסיף, בגלל הפחד שלי ממה שהוא יגיב (הוא מסוגל להגיב משהו ריקני ופוגע רק כדי "להחזיר", כי הוא בדיוק כמוני) את המשפט "ואתה גם לא צריך להגיב לי על זה כלום כי שום דבר ממה שתגיד לא ישנה את המצב". הוא עשה בדיוק מה שאמרתי ולא כתב לי כלום. נשמתי לרווחה. לא אשקר, כן ציפיתי שלפחות יכתוב "אני אוהב אותך" או משהו כזה אבל אני לא יכולה להיות כ"כ אגואיסטית נכון? חוץ מזה אני יודעת שהוא אוהב אותי רק לפי הסטטוס ה-"מתקדם הלאה" שהוא כתב בדיוק אחרי זה. ויש לי את אהובי, את החיים שלי שמושלם בשבילי ואני אוהבת אותו... וטוב לי איתו, אז אני מקווה של-Light יהיה טוב כמעט ככה. "כמעט", כי אני רוצה שלא ישכח אותי בחיים ושתמיד ינסה להשוות בחורות אליי ויאהב אותי קצת. בכל זאת... 


 

 






















נכתב על ידי xMMx , 17/1/2013 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הראשון שאהבתי.


אני מנסה להתקדם הלאה והוא לא נותן לי, הוא עדיין בועט וכל פעם כשאני שוכחת אותו הוא מראה סימני חיים. ואני מנסה... אני מחבקת את חבר שלי ומנשקת ואומרת לו שאני אוהבת, ואני באמת אוהבת, אבל זה כאילו יש לי מן חדר קטן ומסכן כזה בלב שמלא באהבה למישהו אחר, חדר פצפון שנעול במפתח שזרקתי מזמן. והאהבה שם לא פוחתת עם הזמן, היא גדלה כמו עוף החול ואז מתה, ובכל פעם שאני חוטאת ונכנסת לפייסבוק או לאינסטגרם שלו כדי לראות מה איתו, האהבה הזו צומחת מחדש... זו אש... סוג של קנאה שתמיד תהיה לי אליו, התחושה שהוא שייך לי ואני לו. ואני יודעת שיש לו את אותו הדבר, והלב שלו נשבר בכל סטטוס שמח שלי על חבר שלי ובכל תמונה יפה שאני מפרסמת... הוא שלח לי שיר שכאילו מדבר בדיוק עלינו עכשיו... והמרחק מלקרוא את המילים ללנגב את הדמעות הוא קצר מאוד, וחבר שלי, שכאילו יש לו רדאר, התקשר בדיוק באמצע הבכי ותוך כמה שניות שכחתי מהשיר. איכשהו עדיין לא הייתי מסוגלת להגיד לו "אני אוהבת אותך" כרגיל. אני בטוחה ב-100% שאני רוצה את חבר שלי ושאני אוהבת אותו ושטוב לי איתו, כי הוא הכי מושלם בשבילי ואנחנו מתאימים בול ומאוהבים, וגם איתו יש לי סיפור מיוחד... אבל אני נקרעת בין שני עולמות, וזה כואב. 

נכתב על ידי xMMx , 14/1/2013 18:01  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדיכאון של חודש ינואר


תמיד זה מגיע. זה מחלחל עוד לפני הסילבסטר וזה מעצבן ככל שיום ההולדת שלי מתקרב. הדיכאון של לפני יום ההולדת, שאין לי מושג למה אבל מאז שאני זוכרת את עצמי הוא קיים. אני סוג של פקעת עצבים, מצד אחד אני לא רוצה שהיום הזה יגיע ומצד שני בא לי כבר להיות בחודש הבא ולגמור עם זה. הלוואי שיום ההולדת שלי היה באביב, זה היה הרבה יותר קל. 

 

 











נכתב על ידי xMMx , 9/1/2013 12:48  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



My boyfriend, he loves me


סיטואציה #1:
*מתקשרת אליו*
"מה קורה מאמי? סיימתי ללמוד"
- "עכשיו התעוררתי חיים שלי, בואי אליי..."
אפשר להגיד שהסכמתי לבוא רק כי בפוקס שמתי בפעם הראשונה את הג'קט שהוא קנה לי באילת ורציתי להתלהב בפניו (הייתי בלי איפור ונראיתי עייפה ביותר אבל למזלי הוא תמיד חושב שאני יפה). ביליתי אצלו יום מושלם ביותר, ואכלנו סושי! ♥ בצהריים הוא ליווה אותי ברגל הבייתה, בדרך הוא התקשר לחבר שהיה אמור לפגוש לפני שהוא הולך לעבודה. "טוב אז אני מלווה את חברה שלי ואני אדבר איתך". "חברה שלי"... הלב שלי רטט. 
סיטואציה #2: 
*באותו היום, אני מנמנמת במיטה בערב, כמעט ישנה ואז הוא מתקשר. אנחנו מדברים קצת ואז לפני שאנחנו מנתקים אנחנו מתחילים עם הקוצי-מוצי...*
"יפה שלי, אני חולה עלייך, מטורף עלייך"
- "חולה עלייך חיים שלי, דבר איתי יותר מאוחר" 
"טוב יפה שלי, יאללה..."
- "ביי, אוהבת אותך" 
*קולטת מה אמרתי*מביטה על המסך של האייפון בבהלה*שולחת את האצבע שלי לתקוף את ה-"סיום" כאילו החיים שלי תלויים בזה*
בדיוק לפני שניתקתי שמעתי את הקול שלו, "מה אמרת מאמי?"
סיננתי כמעט כל הערב, גם כדיברנו אז כל פעם כשהוא רק התחיל להגיד משפט בנוסח דומה ל-"תגידי מאמי, כשדיברנו מקודם... אמרת משהו..." המצאתי את כל התירוצים האפשריים - "אני צריכה לזוז, אנחנו ממציאות ריקוד!" / "אני אוכלת מאמי אני לא מרוכזת ביי" / "יש לי קקי דחוף יוצא לי ביי!" (כן, כן). 
סיטואציה #3: 
*אחרי כמה ימים, מדברים בטלפון (זה נדמה כאילו אנחנו רק בקשר טלפוני אבל זה רק בגלל שבכל זמן שאנחנו לא מתראים אנחנו מדברים בטלפון)* 
"אל תתחמקי עכשיו. מה אמרת באותו היום? את יודעת על מה אני מדבר". 
- "אל תשחק אותה כאילו לא שמעת נו, אל תכריח אותי להגיד את זה שוב... ייאמר לזכותי שהייתי ישנונית ולא שמתי לב למה שאני אומרת". 
"אבל למה את ילדה קטנה? למה?!" 
- "כי יצאתי מטומטמת, אמרתי ראשונה". 
"אבל את יודעת שגם אני, נכון? שתמיד..." 
- "לא, לא יודעת!"
"את יודעת. אני אוהב אותך מורן, אוהב!" 
*חיוך דבילי משתטח לי על הפנים, הראש נוטה ימינה במין מבוכה/ביישנות/התרגשות/אושר (לאט-לאט חברים, לפי הסדר)*
"הבנתי אותך".
- "מה הבנת?"
"את שותקת... הבנתי אותך"
- "לא מאמי, אני פשוט... אתה יודע למה שמתי לב? כשיורד גשם פחות קר... כאילו, כשלא יורד גשם יש רוחות ויותר קר ואיכשהו כשיורד הגשם, אני אוהבת אותך, ופחות קר. הבנת?"
סיטואציה #4: 
*הוא בעבודה, מדברים בטלפון*
"אז מה את עושה עכשיו מאמי?" 
- "סתם יושבת עם X, Y, Z, S (אנשים) בטוטו..." 
*הוא מבקש מישהו מהם, חבר שלו, ומדבר איתו שעות ואז משקר לי שהוא דיבר איתו על כל מיני שטויות כששנינו יודעים שהוא ביקש ממנו לשים עליי עין. חיים שלי...* 
"את יודעת מאמי? אמא שלי באה אליי ביציאה לפני כמה ימים... היא שאלה אותי אם את המורן שהייתי חבר שלה כשהייתי כיתה יא'..." 
- "באמת?! יואו! איך היא יודעת?" 
"לא יודע..." 
- "חה! סיפרת עליי לאמא שלך כשהיינו חברים!!! סיפרת עליי לאמא שלך!!!" 
"בקיצור, היא חופרת לי, היא רוצה לפגוש אותך כבר... נו מתי תבואי? נשבע לך שתאהבי אותה, היא אמרה שאת נראית טוב ושהעיקר שיש לך ראש על הכתפיים. אמרתי לה שהכל טוב". 
סיטואציה #5:
*אני ישנה אצלו ופתאום באמצע הלילה מתעוררת מתזוזה קטנה... הוא מקרב אותי אליו ומחבק אותי יותר חזק ממקודם, סוג של כפיות שהדביקו אותן עם דבק מגע אחת לשנייה* 
"יפה שלי" הוא לוחש לי, מריח לי את הצוואר, "אני אוהב אותך". 
*החיוך של הדבעית תוקף שנית, אני מנסה לראות אותו אבל מבינה שהוא כבר חזר לישון... הוא אפילו לא צריך לשמוע את זה בחזרה*
- "אני אוהבת אותך"... 
















נכתב על ידי xMMx , 8/1/2013 21:54  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום.


איך בא לי שבעוד כמה שנים כשאני כבר אהיה גדולה ותהיה לי עבודה ויהיה לי כסף, ויהיו לי ימים מעצבנים כמו היום הזה ממש עכשיו... תהיה לי היכולת לארוז מזוודה קטנה ופשוט לקפוץ על מטוס. 








נכתב על ידי xMMx , 6/1/2013 21:04  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת 5 לבלוג | 2013


ב-29 בדצמבר, בערך לפני שבוע, היה לבלוג שלי יום הולדת חמישי. חמש שנים ברציפות שאני שופכת את המחשבות והרגשות שלי כאן בישראבלוג לעיניי כולכם. היו רגעים שהבלוג הזה היה הרבה יותר פופולרי ורגעים שהייתי כותבת על עוד הרבה נושאים חוץ מעל עצמי אבל אפשר להגיד שהמטרה העיקרית שלשמה פתחתי את הבלוג הזה היא הדבר היחיד שהבלוג הזה מתמקד בו היום; לפרוק, אבל בעיקר לחשוב. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי הבלוג, החיים שלי היו שונים לגמרי והרבה פחות טובים... לא מסוגלת לדמיין את עצמי בלעדייך, בלוג יקר שלי, ובלי הכתיבה כמובן! 

 

 


 

 

 

אז את שנת 2013 פתחתי עם חבר שלי. לא היה לי חשק לשום מסיבה או חגיגה עם הרבה אנשים, במיוחד לא מחוץ לעיר ואפילו לא בתוך העיר, וחבר שלי העדיף לחגוג איתי מאשר ללכת לחגוג עם חברים, אז עשינו אצלו בבית והוא הפתיע אותי עם וואן-גוך בטעם דאבל אספרסו (My favorite!) ואוכל, ובקיצור - זה היה הסילבסטר הכי טוב שחגגתי אי-פעם. 

 

נשיקות, מורנה.

נכתב על ידי xMMx , 5/1/2013 18:36  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)