לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2015

יום הולדת 8 לבלוג


ברגע שפתחתי את מסך העריכה נשכבתי במיטה יחד עם המחשב הנייד. 'הרבה יותר נוח', זה מה שעבר לי בראש. הכי חשוב לי שיהיה לי נוח כשאני פותחת את הנשמה למסך הקר. ופה הכי נוח לי, כנראה. לא במיטה עם המחשב אלא בישראבלוג. אני זוכרת את הפוסט הראשון שלי כאן. עברתי עליו הרבה לפני שפרסמתי אותו, וערכתי אותו מלא גם לאחר מכן. רציתי שזה יהיה מושלם. ידעתי שיש למקום הזה פוטנציאל לתרפיה בשבילי כי תמיד היו לי יומנים בילדות, אבל הריגוש, בתור ילדה בת 12, שגם אחרים יוכלו לדעת מה אני חושבת ומרגישה ועדיין לא יראו מי אני... זה היה מיוחד ומעניין וחדש. אני מקווה שהמקום הזה לא יתפרק כי נצורים כאן הרבה סודות וזכרונות שגם אם בחיים לא ארצה להביט בהם שוב - הם חשובים לי מאוד. בלוגוש שלי, יום הולדת שמח, כיף לי שאתה כאן!


 
נכתב על ידי xMMx , 28/12/2015 17:14  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב ל-"חסוי"


אתה מתקשר אלי ממספר חסוי כבר יותר משנה. בהתחלה הייתי עונה, משחקת, אומרת "נו לילי, אני יודעת שאת מסתלבטת עלי" כדי לגרום לך לחשוב שאתה בכלל לא במחשבות שלי, שבחיים לא אדמיין שדווקא אתה תתקשר מחסוי בשביל לשמוע את הקול שלי, ושסביר להניח שהחברה הכי טובה שלי שיכורה איפשהו והחליטה להסתלבט עלי, להטריד אותי עם שיחות לא מזוהות.
ואתה מתקשר ולא אומר כלום. בוקר, צהריים, ערב, לילה, בוקר. 2 שיחות, 5 ו-20. אתה שותק ומקשיב לקול שלי ואף פעם לא ניתקת לי, תמיד המשכת להקשיב לי ולדוגמא אם הייתי בעבודה, הייתי מניחה את הטלפון עם שיחה פתוחה, מרוב יאוש כמובן, ממשיכה בשלי, ואתה אף פעם לא מנתק לי, מקשיב גם לשקט שלי.
הייתי רוצה לפגוש אותך, להגיד לך כמה זה מרגיש לי מוזר, כי אם אתה מי שאני חושבת שאתה, אז אתה פשוט מטורף. יש לך חברה מלא שנים, אתה עומד להתחתן איתה, ולי יש חבר הרבה זמן, והכי דפוק זה שלפני כל זה אתה היית רווק ואני הייתי הילדה הקטנה שהיית מתעלל בה. תמיד היית אומר לי שהלבוש שלי לא מספיק סקסי, המוסיקה שאני אוהבת זה של מפגרים ובכללי אני קטנה מדי בשביל להכיר להורים.
עכשיו אתה לא יכול בלי ה-"הלו" שלי, ולפני זה הייתי נושמת אותך. אם הייתי מספיק מוזרה באותה התקופה אולי גם הייתי מתקשרת אליך מחסוי בשביל לשמוע את הקול שלך בלילות שבהם היית אומר לי שאני יושבת בבית ואתה יוצא למועדונים. אין לי מושג מה אתה רוצה עכשיו ולמה אתה לא מוותר.
בזמן האחרון נהיית יותר אגרסיבי, פותח פרופילים פיקטיביים באינסטגרם ובפייסבוק ולא מפסיק לשלוח לי הודעות שאענה לך, מגיב לי ומטריד. אם הייתי יכולה לדבר איתך הייתי אומרת לך כמה שזה מטורף! אני לא מסתירה את העניין מחבר שלי, וזה דיי ברור שאני לא רוצה כל קשר איתך.
איפשהו זה כיף ומחמיא, לחטוא במחשבה שאתה יושב אי שם, מר חסוי, וחושב עלי במשך כל היום, פותח אימיילים ופרופילים מהתקווה שאולי שם כן אענה לך, כי לשיחות החסויות אני כבר מזמן לא עונה לפי ההנחייה שלו... אבל... תמיד תזכור שכל מה שנאמר לפני המילה "אבל" הוא חסר משמעות, ושמה שבאמת הייתי רוצה שתעשה זה שתפסיק. 
נכתב על ידי xMMx , 25/12/2015 00:33  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The best gifts


בטח הוא חושב מה שהרוב חושבים עלי... שהמתנה האידאלית שאוכל לקבל זה תכשיט יקר, נעלי לובוטן או שעון של מייקל קורס. הכוח העל-טבעי של קריאת מחשבות היה יכול להתאים לי כאן, לדעת מה הוא באמת חושב. אני בטוחה שהוא לא חושב שאני טיפשה אבל יכול מאוד להיות שהוא מייחס לי את השטותניקיות והילדותיות הזאת יותר ממה שהיא קיימת בי. מעניין מה היה אומר אם היה יכול לקרוא את מחשבותיי... הוא בטח היה מופתע לשמוע שהייתי ממש מתרגשת אם הוא היה קונה לי בובה של דובי מהארי פוטר, והייתי מייבבת ומצייצת מאושר אם הייתי מקבלת את "מעשיות בידל הפייטן", "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" או "קווידיץ' בראי הדורות" בכריכה קשה, או סתם חולצה עם ציור של אוצרות המוות עליה... וואו, נראה לי שאם מישהו אי פעם יתן לי משהו כזה במתנה אני ארצה להתחתן איתו ולעשות לו אלפי ילדים. 
נכתב על ידי xMMx , 22/12/2015 22:27   בקטגוריות Harry Potter, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, הארי פוטר, אוצרות המוות, DOBBY  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שבועיים מוסקבה


 



אז עוד שבועיים אני במוסקבה, בדיוק ל-"נובי גוד" או חגיגות הסילבסטר, איך שבא לכם.

 

מוזר שמישהי שאין לה כל קשר דם לעם הרוסי וסובביו טסה לשם, דווקא בטיסה הראשונה בחייה.

אמנם הייתי בפולין בשליחות מביה"ס אך אני לא ממש מחשיבה את זה כטיול, ואיני זאת שבחרה את יעד הטיסה, אבל אני טסה עם חבורת רוסים (בניהם חבר שלי) אז נראה לי שאסתדר. 

זה היה Out of the blue כזה. 

חפרתי לחבר שלי שבא לי לטוס, כי הרי סיימתי צבא וסיימתי פסיכומטרי ומגיע לי!

ויום אחד הוא התקשר אלי ושאל אותי אם אני סגורה לגבי טיול לחו"ל.

אמרתי שכן, ברור שכן, הרי לא טסתי בחיים, ואז שמעתי את המשפט המופלא "יופי. *** טסים למוסקבה אז נצטרף אליהם!" מאוהב

מפה לשם אין לי כלום למזג האוויר הרוסי הזה, ונשאר ממש מעט זמן אבל אני בטוחה שמתישהו נשלים את הקניות לשם. 

בינתיים, מחר יש לו יום הולדת, וקבעתי לנו יום כיף בספא ממש נחמד - אני מקווה שהוא איכותי כמו בתמונות ושווה את הכסף - וקניתי לו בלייזר, מכופתרת וכפפות מעור ב-Zara.

יש לנו טעם דומה אז נשאר לי רק לקוות שקלעתי בול במידות. 

הכי מפתיע? שינסתי מתניים ונכנסתי למטבח. 

זה היה קשה, מוזר, מטריד ואפשר להגיד שברבע שעה הראשונה רעדו לי הידיים. 

בסוף יצאה לי עוגה, ונראית דיי טוב אם אפשר להחמיא לעצמי... 

עשיתי עוגת קסמים - שכבת עוגיות אוראו, שכבת גבינה, ושכבת גבינוטלאוראו (גבינה, נוטלה ואוראו). 

עדיין לא טעמתי כמובן, אבל לבלילה יש טעם של חלום.

מקווה שהיא לא תימס / תהרס וששמתי סוכר ולא מלח... נבוך

ביום חמישי נלך לחגוג לו עם כל החברים - במסעדה שאנחנו עובדים בה - ונראה לי שאצטרך להכין עוגה גם לשם...

לחברים שלו יש קטע לצחוק עלי שאני לא אוהבת את המטבח ושהדרך ללב שלו זה הבטן. 

בשבילו לא אכפת לי, לפעמים יוצא לי טעים ואז זה כיף לקבל מחמאות. 

מקווה שלא יצאתי סתומה מדי בפוסט הזה, אני לא ישנה בזמן האחרון בכלל (ועוד חשבתי שאחרי הפסיכומטרי אשן כל היום).

דרך אגב, איך בא לי את השרשרת הזאת משמאל לפוסט מאוהב שלמות.

נכתב על ידי xMMx , 15/12/2015 14:27  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסיכומטרי והארי פוטר


אז ביום שישי נפטרתי מהעול הנוראי הזה שנקרא פסיכומטרי.

אני ממש מקווה שזה מאחוריי כי אני לא מהאנשים שינסו שוב.

איך היה? "היה בסדר, היה ממש טוב!" - זה מה שעניתי לכל מי ששאל אותי... האמת שאין לי מושג.

יצאתי מהמבחן עם בלאק אאוט ענקי, אני לא זוכרת שום שאלה, שום פרק ואפילו לא במה היה לי פיילוט. לא זוכרת מה היה קשה ומה היה קל, ופה ושם יש לי פלאשבקים של הסיגריה שאחרי.

הייתי בזון כזה של מבחן וכשיצאתי ממנו כאילו קיבלתי אמנזיה.

בימים שלפני המבחן לא התכוננתי, לא למדתי בכלל ולא פתחתי את הקלסר, לא סיכמתי ולא הלכתי לשיעור האחרון, ועוד נקודה לרעתי (ולטובת המדינה) היא שמרוב הלחץ וההתרגשות (יותר לחץ) ישנתי בלילה שלפני רק שעתיים שבהן חלמתי שאני קמה מאוחר והתחלתי להתארגן באטרף, וברגע שיצאתי מהדלת של הבית בחלום - התעוררתי מהחלום והתחלתי להתארגן באטרף למרות שקמתי חצי שעה לפני השעון המעורר.

סיוט.

לפני שנרדמתי באותו הלילה הדלקתי במחשב את החלק האחרון של "הארי פוטר ואוצרות המוות", שמתי ממש את הסוף בו הארי חוזר להוגוורטס, עד הקטע שבו הוא מבין שהוא צריך למות.

לא יודעת למה, אבל זה מה שנתן לי כוח לעבור את המבחן הזה (חנונית על, אה?) ויש מצב גדול שאחרי שמסרתי את טופס הבחינה שלי עשיתי לעצמי Obliviate בתת-מודע.

אני מפחדת שהלך לי גרוע, אני מקווה שלא. 

 


   

נכתב על ידי xMMx , 13/12/2015 23:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)