לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passion and dissorders



כינוי:  xMMx

בת: 29

MSN: 






מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2012

לא רוצה להתעורר ממנו


באמת שהוא הכי מדהים שיש! ברגע שאני איתו אני לא חושבת על שום דבר אחר ולא מעניין אותי שום דבר אחר, ולמען האמת גם כשאני לא איתו הוא פשוט תמיד שם במחשבות שלי. הוא מטריף אותי ואני מטורפת עליו וכיף לי איתו ונשבעת שלא בא לי שהרגעים האלו איתו יגמרו. הוא כ"כ בוגר, כ"כ חכם, מבין, מצחיק וכמובן סקסי ברמות ואין לי שום סיבות לנסות לגרום לו ללכת, אפילו לא סיבה אחת! אני לא מתביישת לידו בשום מצב ואני פאקינג מרגישה איתו בבית, עוד מהרגע הראשון כשהסתכלנו אחד לשנייה בעיניים בפגישה ה-"ראשונה"... ואני פאקינג "מסריחה" מהריח שלו ולא בא לי להתקלח בחיים (סתם, עד הצהריים לפחות) כדי שהריח שלו ישאר. הדבר שאני הכי נהנית ממנו? הוא נהנה ממני בדיוק באותה המידה. לא אכפת לו להגיד לי בדיוק מה הוא מרגיש לידי ואיתי - דבר שעושה לי את זה ברמות - וזה מביא לכך שכל הדברים שכתובים כאן אלו לא דברים שאני "פורקת" מהמחשבות כשאני יוצאת עם מישהו, אלו דברים שהוא אומר לי ואני אומרת לו, אלו דברים שבטבעיות אנחנו מדברים עליהם. האנשים המעטים ביותר שיודעים על הקשר שלנו הגיבו כולם באותו הפרצוף המזועזע/נדהם ובאותם המילים: "מורן את מטורפת - זה הזוי! זה חסר סיכוי!" אבל פאק איט! איך אומרים? "אל תפריעו לי באמצע הספרינג טי"? אז אל תפריעו לי! אני הכי מנסה לגרום להם להבין מה שהולך שם, אבל אי אפשר להסביר דברים כאלה... I just can't!!!

נכתב על ידי xMMx , 20/9/2012 08:28  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע שכתבתי || תמונות מתצוגת האופנה


קפטן אחד אמר פעם שאניות בטוחות יותר בנמל, אך לא לשם כך הן נבנו. אני אומרת שכמוהן האהבה, בטוחה יותר כשהיא לא נראית לעין, אך מאבדת מערכה כשלא חולקים בה. יש אנשים המסוגלים לשלוט בלבם כאילו בלחיצת כפתור - אלו המתיימרים להיות שחקנים "חכמים" שבעצם רק הולכים על בטוח, ויש את אלו שנותנים ללבם לקבוע את הקצב - אלו שלוקחים סיכונים ולא מרגישים את האש אפילו כשהיא מכלה אותם. תמיד שייכתי עצמי לסוג הראשון של האנשים ומדי פעם הרשיתי לעצמי להתנהג כמו הסוג השני. לפעמים אני תוהה האם הכמיהה שלי להיות חופשיה וחסרת מעצורים היא הגורם לכל החומות שעם השנים, בניתי סביב לבי מבלי לדעת... הפחד שמזיק יחדור בניהן ויגדום לי את הכנפיים, והאשמה שאני יודעת שאקח אך ורק על עצמי במקרה שכזה - אלו הם היסודות של כל לב אטום כשלי. הגישה שלי תמיד הייתה קיצונית כשדובר באהבה; לכאן או לכאן, הכל או כלום... אבל לאחרונה נפקחו עיניי לדרך אחרת - לסוג שלישי ומסובך ביותר של אנשים. נוכחתי שישנם גם אנשים, מעטים, שלמדו לאלף את לבם להתאהב אך בעיניים פקוחות, להתמסר אך לא בכל תנאי, להרגיש את כל התחושות המציפות אך לא לאבוד בתוכן, לתת לראש לעוף אך לשמור את הרגליים על הקרקע.





















נכתב על ידי xMMx , 18/9/2012 23:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אין לי מושג איך להסביר את התחושה הזו, כאילו יכולתי להישאר מחובקת בתוכו לתמיד. 













נכתב על ידי xMMx , 14/9/2012 03:00  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Veni, vidi, vici


עד שהוא היה לי מול העיניים לא האמנתי שזה באמת קורה.

חלמתי על זה כ"כ הרבה זמן. הרגעים הראשונים היו מלאים בחיוכים ומחמאות מהכיוון שלו (באמת הפצצתי אין מה להתווכח, קרדיט לדשה) ומיד אחר-כך הידיים שלנו התקרבו וכל הנסיעה הרגישה על עננים. השפתיים ריחפו במעלית ועל השאר מיותר לספר.

זה הרגיש הכי טבעי בעולם - אני מוכנה להישבע - כאילו זה היה ככה מאז ומתמיד, בלי טיפה של מחשבה או מאמץ. לא היו דיבורים מיותרים או הכנות כלשהן. קודם לפרוק את המתח ואחר-כך כל השאר. זה היה לי שונה, זה היה לי טוב. זה לא היה ריק בכלל וזה היה מלא, לגמרי. זה היה מדהים, לכבוש כמיהה של כמה חודשים שאני, מורן, חיכיתי בהם בשקט ובדממה... היוליוס קיסר שבתוכי צהל משמחה, ניצחתי.

מישהו פעם אמר שהעיקר בחיים הוא לא לתת לחוקים מתים להרוג רגש בריא וכל מי שמכיר אותי באמת, ב-100%, יודע שהחוקים היחידים שאני מכירה אלו החוקים שלי, ולא תוכלו לשפוט אדם שחי לפי חוקים משלו.

עברנו גבולות פיסיים וגם נפשיים. בשיחות שלנו אני פשוט לא יכולה להחביא את העיניים הנוצצות ואת הסקרנות ללמוד, לנסות ולהחכים ממנו (קראתי בקוסמופוליטן שסקרנות היא תכונה שבהחלט קונה גברים, לי יש עיניים סקרניות מטבעי אז... HYFR) ואני אוהבת לשמוע אותו מדבר ולהרגיש שקופה לחלוטין מולו כשהוא מדבר בכזו רהיטות, עליי. יותר קל להתפשט נפשית מול אדם שמסוגל להכיל את הפיסיות שלך אצלו. רואים שהוא חשב על זה הרבה לפני, סיפרתי לו שחשבתי על זה אפילו יותר.

הוא אמר שהוא עדיין לא פענח אותי לגמרי, שלקח לו זמן ללמוד אותי ולהתרגל לנוכחות שלי (שאלתי אותו אם יש לי נוכחות בכלל, התשובה היא HYFR) והוא הוסיף גם שאני קשה - דבר ששמעתי הרבה על עצמי לאחרונה (על מי אני עובדת? תמיד!) ושאני אוהבת לשחק משחקים (שיטוש! He figured it out) אבל הוא לא מתרגש מזה וזה טוב.

בינתיים אני לא כותבת על משהו עתידי, כי הסיכויים שמשהו כזה יתקדם לאנשהו הם קלושים. האמת היא שגם המצב הנוכחי משביע כל פינה רעבה במוח שלי נכון לעכשיו.

קראתי איפשהו שגברים נהנים להיחשב כציידים אבל בכללי עצלנים מכדי לצוד ונשים, לעומת זאת, אוהבות לצוד אבל מעדיפות שאף אחד לא ידע על זה. אז את הציד הקטן הזה שלי אני מעדיפה להשאיר בסוד. הרי מה הערך של לחיות את הפנטזיה ולממש אותה אם כולם יודעים עליה וחולקים אותה איתך?

המבוכים הם כל העניין.

נותר רק ללמוד, להינות ולקוות שהבלגנים היחידים שיצאו מזה יכללו הרבה בגדים ומקסימום שער פרוע. חע

 

 

 

נכתב על ידי xMMx , 12/9/2012 22:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה זוגות נעליים יש לך?
אין לי מושג. בכללי דיי הרבה, בפועל אני נועלת רק כמה.

איפה את מחזיקה אותם?
הלא-חשובים בארון, אלו שאני משתמשת בהם מפוזרים בכל החדר...

יש לך סגנונות שונים של נעליים או שהכל באותו סגנון?
נעלי ספורט, כפכפים, נעלי בובה ונעלי עקב. אני לא נועלת נעלי ספורט וכל השאר באותו סגנון בובתי.

האם את מתאימה את הנעליים לתיק או לאקססוריז אחרים?
כן.

איזה צבע שולט בנעליים שלך?
שחור ולבן.

כשאת קונה נעליים את מעדיפה שיהיו נוחות או שיהיו יפות?
בימינו יש נוחות ויפות באותה החבילה.

את מתלבטת הרבה לפני שאת קונה נעליים?
בדרך-כלל כן, אבל לרוב אני קונה את הזוג הראשון שמשך את תשומת לבי - פשוט לפני שאני קונה אני חייבת למדוד את כל החנות.

איך את חושבת שהיית מסתדרת לחיות בטבע בלי נעליים?
אני לא מסתדרת בטבע בכללי, אז בלי נעליים?! אין מצב!

מה את עושה עם נעליים אחרי שהן מתיישנות?
אם הן במצב נורמלי אז אני תורמת.

אם היית יכולה לעצב את זוג נעלי חלומותייך איך הם היו נראים?
סקסיות רצח.

נכתב על ידי xMMx , 8/9/2012 23:10  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש של פרידות


"כל אדם צריך ליצור את המהות שלו: כשהוא משליך את עצמו אל העולם, סובל שם, נאנק שם - הוא גם מעצב את עצמו בהדרגה". 
סיפרתי לו אתמול את כל האמת, או יותר נכון את כל הזבל שלי. פתחתי בפניו את הלב(?) ונראה לי שיותר מזה שרציתי לנקות את המצפון שחששתי שיופיע לי פשוט רציתי שידע עליי את האמת, רציתי לדעת אם הוא ישאר גם אם הוא יגלה שאני שונה מהמורן שהוא אהב פעם... ציפיתי שיצעק, יתעצבן, יקום וילך, ולמרות שהיה לו קשה הוא נשאר והיה גם מסוגל לחבק, לנשק, להעריץ אותי. נתתי לו מלא הזדמנויות בהן הוא יכל פשוט לקום וללכת, פחדתי לגרום לו להישאר ולהפגע... הוא אמר שהוא נשאר, שאם אני רוצה הוא מסוגל לפתוח דף חדש, "אני קורא אותך, מורן, אנחנו אותו הדבר... שנינו דפוקים. בגלל זה אני מבין אותך, אני אפילו יותר דפוק ממך". וזה נכון, זה פאקינג נכון. אולי אנשים דפוקים צריכים להיות עם אנשים דפוקים ואנשים נורמלים צריכים להיות עם אנשים נורמלים, אולי אין הפכים משלימים, אולי הפכים בכלל מדכאים את התכונות הקיצוניות אחד של האחר, "מאזנים" אותן למשהו אמצעי, נורמלי, אבל לא אמיתי במאה אחוז ואולי רק אנשים ששווים ברוחם יוכלו למצוא את האהבה אחד בשניה... 
ביום למחרת, Light חתך ממני ואח"כ אני חתכתי מהמקצוען Light השני, ומצאתי את עצמי עם דלת אחת בלבד, של ההוא שיודע עליי את כל האמת. לא משנה מה אני עושה או אעשה לו, הוא פשוט לא מוותר עליי.
הלכתי לים עם נסטיה, שאר הבנות מהתחרות ואורי. היינו בחוף מצודה במיקום דיי בודד וכייפי... רק אנחנו. היה כיף ומדהים. הבאתי בירות ומלא אוכל והיו צחוקים, תמונות, נהנינו ללא טיפת צביעות. יותר מאוחר, כשרוב הבנות הלכו, היו לנו גם שיחות נפש והחיבור יותר ויותר התהדק. אני לא מסוגלת לתאר לעצמי איך זה יהיה עכשיו, חיים בלעדיהם. חזל"ש - מה שאומר, שאין יותר חזרות, צילומים, אורי ו-19 בנות שתמיד סביבי, לידי ולצדי... אין מחוייבויות או פגישות ואין יותר לקנות עיתון בכל יום חמישי ולגזור את התמונות שלי... אני מתגעגעת אליהם אפילו כשאני איתם כי אני יודעת שעוד מעט זה כבר לא יהיה ושלא כל הבנות יטרחו לשמור על קשר. 
בערב Light דיבר איתי, היינו אמורים להיפגש, בסוף לא יצא ואולי זה היה גורל שלא הייתי מוכנה לקבל. קבענו היום ושוב לא יצא. ואני אהיה עם התאומים הזה מהפסקא הראשונה, שיודע עליי הכל ולא מוותר. 
אולי הגיע הזמן שאני אוותר על Light ואתן הזדמנות למישהו שבאמת מוכיח את עצמו. כל פעם מחדש. 
נכתב על ידי xMMx , 8/9/2012 23:07  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המסע מסתיים.


אתמול הייתה התחרות. לא זכיתי. סבבי היה מדהים. שער מושלם, איפור מושלם, בגדים מושלמים, נעליים מושלמות, הליכה מושלמת, מוסיקה מושלמת, הרמוניה מושלמת, תזמון מושלם. הכל היה מושלם. מדהים. הפצצתי ונהניתי ואפילו לא הזלתי דמעה בסוף, כשלא זכיתי. האמת היא שגם לא מנעתי מעצמי לבכות, פשוט לא היו לי דמעות להוציא, העצב לא הכה בי. לא יודעת אם זה משהו שיבוא יותר מאוחר, לא יודעת אם זה משהו שבכלל יבוא. אני יודעת לקחת דברים בפרופורציות וזה דבר שאי אפשר להכחיש, אני יודעת לקחת את העיקר ולהשמיט את התפל ואני יודעת לפרגן ולהפסיד בכבוד - רק בתנאי שאני לא מפסידה באמת! האמת היא שאני לא חושבת שאני מפסידה משהו חוץ מכתר מצ'וקמק (בדיוק כמו שאורי אמר). מכאן אפשר רק להתקדם הלאה! אני שלמה עם הכל, גם עם שתי הפדיחות שעשיתי, רק מהתרגשות כפרות. מוציא לשון דקות ספורות לפני שהתחילה התחרות התקבצנו כל הבנות והבאנו לאורי את המתנות שהכנו / קנינו לו. בזמן שעדי הקריאה את הברכה הפכנו לחבורת כוסיות מתייפחות. פשוט בכינו. הלב שלי מפמפם עכשיו רק מלהיזכר ברגע הזה... כולנו החזקנו ידיים, פה ושם חיבוקים, עד שאורי לא יכל יותר ופשוט נכנס לחדרון שלו לפחות ל-10 דקות ואנחנו הבנות, לשירותים, לנגב את הדמעות. המפיקה לא ידעה מה לעשות, היא חייכה חיוך שוקיסטי שכזה בעוד שהצלמים אומרים לבנות היותר ממותנות שזה בחיים לא קרה בכל 17 השנים שאורי עושה את התחרויות האלה בעיר. באותם הרגעים אחת הבנות אמרה שלא משנה מי תזכה כי כבר זכינו בדבר הכי חשוב וזה חברות, ואת המפיק מספר 1 שלנו כמובן... ומן אנחת רווחה כזו עטפה אותי מבפנים. ידעתי שלא משנה מה יקרה - אני, את שלי הרווחתי. הייתי מוכנה ללכת הבייתה כבר באותו הרגע (סתם, נראה לכם שאני אוותר על הבמה והספוטלייט?! אבל הבנתם את העיקרון...) עליתי על הבמה הזו נטו בשביל לאכול אותה ולקרוע לה את הצורה, שבשבילי זה שווה ללעשות כיף חיים אחושרמוטה. היום בבי"ס לא היה אחד שלא פרגן לי וזה מדהים. למדתי המון מהחוויה הזו,                                           ומי יודע? אולי עדיין לא טעמתי את הדובדבן שבקצפת... קריצה (הייתם מתים להביןןןןןןןןןןןןןן) 

 

 

תמונות וכד' אפשר לראות באינסטגרם שלי (moren95) ובפייסבוק שלי (Moran Avnaim). 

נכתב על ידי xMMx , 3/9/2012 17:12  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





45,619
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxMMx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xMMx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)