לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי , השם שלי לא משנה אז פשוט הכינוי שלי יהיה MIS05 , המטרה של הבלוג הזה הוא לתת עזרה במיוחד לאנשים שצריכים אותה , אני מאמינה שכל אחד צריך מישהו אחד שיקשיב לו , אז אני כאן בשביל כל שאלה או סתם להקשיב . תרגישו חופשי :)

כינוי:  MIS05

בת: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

8/2017

אלאור עזריה אשם או חף מפשע ?


לפניי הכל אני רוצה להגיד שהקטע הזה לא נועד כדי לפגוע או לשלול דעות של אחרים ,אני רק מביעה את דעתי לגבי העניין . 


 

נדבר על נושא שמטריד כל אדם שלישי כרגע במדינת ישראל ,

אלאור עזריה אשם או חף מפשע ?

אווקי אז הדרך שלי להתסכל על העניין כאן היא שונה מכייון 

שאני ובעצם כולנו , לא יודעים מה ראה , שמע או חשב אלאור באותה שנייה . 

המחבל זז או לא זז , רצה או לא רצה לפגוע ? אנחנו לא יודעים וכנראה שלעולם לא נדע 

אבל , לשפוט חייל שלנו ששומר ומקריב את עצמו למען מדינת ישראל ?? 

לשפוט אותו על הריגה של מחבל ??

על מחבל שאנחנו לא יודעים אם היה יכול להתפוצץ ולהרוג מישהו ?


יש כאלה שאומרים שאלאור ראה את המחבל זז והאינסטינקט הראשון שלו היה לנטרל אותו לגמריי ,

יש כאלה שאומרים שהוא בא לשם במטרה להרוג .

כולם אומרים אני הייתי עושה ככה ואני הייתי עושה ככה

יש לי משהו להגיד לכם .

אף אחד מאיתנו לא יודע מה הוא היה עושה במצב כזה !

ובגלל זה אפחד לא יכול לשפוט אותו .

 

הוא עמד שם בזמן שדקרו חלק ממנו ,המחבלים הרגו ופצעו חלק מאיתנו .

ואני לא מדברת פיזית ,

אלא אני מדברת על זה שכל ישראל אחים , לא ?

אני מדברת על זה שאחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד , לא ?

אני מדברת על זה שהיום זה יהיה חייל שאתה לא מכיר מחר מישהו מהשכונה ועוד יומיים חס וחלילה מישהו מהמשפחה שלך אם לא אתה בעצמך !

 

יש את הסרטון המפורסם שכולנו ראינו , הסרטון לא מוכיח כלום ואני אסביר לכם למה .

לכל אחד מאיתנו יש דרך אחרת להסתכל על הדברים ומה שתרצה לראות זה מה שתראה .

אם תרצה לראות שהמחבל זז ואלאור רק רצה לנטרל אותו , זה מה שתראה .

אבל אם תרצה לראות שאלאור בא במטרה ישירה להרוג , זה יהיה מה שתראה .

אני ראיתי את הסרטון הזה בראש הכי פתוח שאפשר, ויש כל כך הרבה דרכים להסתכל עליו , שזאת לא הוכחה חותכת לכלום .

 

לסיכום אני רואה לשלוח ברכות ובריאות לשמפחה של אלאור עזריה שנפגעה מאוד במהלך כל המשפטים וכל החקירות שבוצעו , אני רוצה להגיד למשפחה שלו כמה מילים והם :

אל תדאגו , הילד שלכם הוא פרח והוא ימשיך לפרוח כל עוד הקרניים שלכם מאירות עליו .

 

זוהי דעתי לגבי הפרשה , אשמח לשמוע מהי דעתכם בתגובות למטה :)

נכתב על ידי MIS05 , 19/8/2017 15:03  
הקטע משוייך לנושא החם: אלאור עזריה
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMIS05 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MIS05 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)