לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אלין רוז


מתעסקת באקרובטיקה דוגמנות אירוטית ציור אומנות בגדיי וינטאג' מאפרת מקצועית מומחית לאופנה מנעולנית אוהבת לקרוא ספרים. אוהבת כלבים וחתולים עושה בורלסקה ואוהבת שקט הופעות מבחינת יותר להופיע ושקט.

Avatarכינוי:  אלין רוז השווה

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

10/2017

תשובות לשאלון השבועי


האם ביקרת בשלג בשנה שעברה? איפה?
לא ביקרתי בשלג , חוץ מאשר פעם אחת... כאשר הייתי קטנה ירד שלג בירושליים ונורא נהניתי ובניתי איש שלג חמוד בייחד עם אח שלי שהיה אז קטן ובאופן כללי הוא קטן ממני בשנה.

את אוהבת שיורד שלג?
כן אני אוהבת חבל שאין פה שלג בישראל חוץ מאשר בחרמון .

מה הכי כיף לעשות עם שלג?
לשחק בשלג בכדור קובבה וחוץ מזה הכי כיף לבנות ממנו איגלואים ולייצר קרח ולמקור אותו לאסקימוסים ליום חמישי לבילויי במועדון .

שלג הוא קסום בעינייך? דמייני רגע חלומי בשלג.
אני מדמיינת את עצמי ורואה את אלזה מלשבור את הקרח שרה ראפ.

האם ראית את הסרט ’לשבור את הקרח’(Frozen)? מה חשבת עליו?
לא ראיתי אבל הילדה שלי כל הזמן רואה ונורא אוהבת חשבתי עליו שהוא מדהים .

היית רוצה לחיות בארנדל? (הממלכה מהסרט ’לשבור את הקרח’.)
ממממ יש מצב גם הייתי רוצה לחיות עם האסקימוסים הם גם חתיכים וגם קרובים לחיזרים.

אם היו לך הכוחות לכך- מה הדבר שהכי היית רוצה להקפיא?
להקפיא את הזמן ותבקבוק שמפנייה שלא יהיה חם.

גם כן בהקשר של הסרט- האם את מכירה מישהו עם לב של קרח? איך את מתמודדת איתו?
לאמא שלי יש לב של קרח היום לדוגמא רבנו ועכשיו אני פוחדת שהיא תזרוק אותי לישון עם הכלבים בנגרייה של אבא שלי חחחח.
יש לה לב של קר היא מסוגלת לעשות הכללל רבנו ועכשיו אני ממש לא יודעת איך להשלים איתה !

את מצפה לשלג השנה? אם הוא אכן ירד, את מוזמנת לספר :).
בסדר אם ירד גשם ושלג נהנה ונשמח ♡

נכתב על ידי אלין רוז השווה , 16/10/2017 01:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Alinamodelista super beautiful &#9825;

















נכתב על ידי אלין רוז השווה , 16/10/2017 01:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מהי המילה האהובה עלייך ביותר?
פרסטופליניה , שזו מילה שבאה מרוסית ...
והמילה מודליסטה שהפירוש שלה הוא מודלית.
מיסטיקה בעיניי זו אחת מהמילות היפות וגם רובי ופנתר שחוררר יואוו נסחפתי כמה שמילים הן קסומות!

מהי המילה שהכי פחות אהובה עלייך?
שודובישה , שהמשמעות שלה ברוסית זה מפלצת או מכשפה .
ובעברית המילה כונפה הכי פחות אהובה עליי

מה מדליק אותך?
מדליק אותי ללכת ולעשות שופינג ולקנות כל מיני בגדים מהממים ושווים , וזה שייש לי חברים סופר מגניבים ושווים ותומכים שמוצאים גם חן בעיניי וקונים לי פרחים שוקולדים ומתנות וכלבה מושלמת ומהממת קיבלתי מגבר שחולה לי על הישבן...
ובעיקר להצטלם מלאאא סלפיםםם בתנוחות ופוזות מגרות ולעמוד מול המצלמה המקצועית ולעשות את הפוזות שדורש ממני הצלם ושגבר לא יכול להתאפק לידי ושולח אליי ידיים מתחת לבגדים כשהוא לידי ולוקח אותי לסקס סוער במקומות מסתור ולעשות דברים שאסורים.

מה דוחה אותך?
קינאה של גבר היא מצד אחד דבר טוב ומחמיא וגם לי נעים לקנא עליו ומצד שני, כשהקינאה שלו כשהיא בקשר שהוא לונג דיסטנס או שנעלם לי ליותר מידיי ימים בחיים או שפתאום צירף בנות חדשות לפייסבוק או שמפליץ לידי או מתקמצן עליי זה ממש מגעיל אותי ובעיקר גברים שעושים לי דווקא או שמבקשים ממני לוותר על הכל בשבילם ועל מי שאני זה ממש ממש דוחה .

איזה קול או רעש את אוהבת?
אני אוהבת את הרעש של פיכפוך המים מוזיקת טראנסססס נצחונות ומוזיקת מטאל את הצליל של הגיטרה ובעיקר גיטרה בס ! בזמן האחרון גם התחלתי להתלהב קצת מצלילים של מעלית יורדת ועולה ♡

איזה קול או רעש את שונאת?
רעש של רעששש בעיקר בנגרייה.

איזה קול או רעש את שונאת? (לא מופיע פעמיים במקור, טעות שלי.)
של ביקבוק של יין .

מהי הקללה האהובה עלייך?
chologeza חולוגאז'ה זוהי מילה באראמית והמשמעות שלה הוא יפה אך זה נחשב גם כצורה למחמאה , כשאני מקללת אני אומרת פשוט פאק יו.

באיזה מקצוע, מלבד המקצוע שלך, היית מעוניינת להתנסות?
במקצוע טכני או אלקטרוני ובצילומים למגזינים.

באיזה מקצוע לא היית מעוניינת להתנסות?
מרוקנת פחי זבל.

אם קיים גן עדן, מה היית רוצה לשמוע את אלוהים אומר לך כשתגיעי לשעריו?
ברוכה הבאה לגן העדן , את המלכה מספר 1 של היקום ואני מחזיר אותך בתוך גילגול של פיה בעולם

נכתב על ידי אלין רוז השווה , 6/10/2017 19:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,390
הבלוג משוייך לקטגוריות: מועדוני מעריצים , אומנויות הבמה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלין רוז השווה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלין רוז השווה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)