לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבטחתי למשפחה שתוך שנה אני נפרד מהרווקות התל אביבית, בואו נעשה את זה יחד!

כינוי:  רווק תל אביבי

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

פוסט אחרון בהחלט


אי שם ב-2005 הייתי בצבא (מוזמנים לעשות את החישוב...) והתאהבתי. 

פעם ראשונה שהתאהבתי. 

וכל כך רציתי לכתוב על כך, לא יודע למה, כנראה כדי לפרוק.

התכתבתי על כך עם אנשים בצ'ט, נכנסתי לקבוצות, ואיזה מישהו/מישהי המליצו לי לכתוב בפורום, כך אקבל תגובות יותר ממוקדות..

 

אז נכנסתי לפורום של חיילים/חיילות וואטאבר ופרקתי.

כל כך פחדתי שהיא תדע, תגלה, אבל כתבתי, הכל אנונימי במילא. 

והכרתי שם אנשים נהדרים, וחיכיתי להגיע הביתה אחרי שלושה שבועות רק כדי לגלול אחורה בפורום ולגלות אם הגיבו לי ולכתוב שוב. 

וכתבתי עוד הודעה

ועוד על ההתקדמות עם ההיא. 

ועוד

ההודעות האלה לדעתי עדיין שמורים אי שם בתרבות הפורומים המתה.

עד שמישהי שם אמרה לי שחבל שאני לא מאגד את כל הסיפורים ל... בלוג.

 

וכך התחיל "איזה באסה, אני מאוהב" בפעם הראשונה. 

זה התחיל בפוסט אחת לשלושה שבועות. 

המשיך בפוסט אחת לשבועיים.

קח לאט לאט עם היציאות הטובות התחילו כמויות של פוסטים. 

ישרא-בלוג היה בשיאו, וכך גם אני. היה כיף.

 

זה המשיך איתי כשעזבתי את הבית

והמשיך שוב כשחזרתי

ושוב כשעזבתי

זה מלווה אותי מדירה לדירה

המעבר מחולון לבת ים, שוב חולון,רמת גן, תל אביב, חיפה, תל אביב...

בכל מעבר משהו נשאר איתי, ומשהו ירד לתהום

אבל הבלוג תמיד היה שם...

 

ואחת לתקופה - סגרתי, חיכיתי ופתחתי מחדש. 

לפעמים כי נכנסתי לתקופה מאוסה (לימודים), לפעמים כי נחשפתי (בלוגר חיפאי...) ולפעמים סתם כי הרגשתי מיצוי (גבר חרא). 

אבל בסוף - תמיד חזרתי.

 

הסוף היה כשכתבתי על רווק תל אביבי, נחשפתי, ניתקתי, ולמחרת התחלתי לכתוב מחדש.

היה לי קשה לכתוב חשוף

הרגשתי עירום

 

ובסוף

בסופו של דבר 

נשארו רק שני דברים

סיפורים יפים על מין

והיעדרו

היכולת להיות כותב חרא

שמתחבא מאחורי מסך הבתולין

בגיל 30 וקצת

 

הייתה תקופה טובה ישראבלוג

באמת שהייתה

ואם החיפוש של גוגל לא היה כל כך אגרסיבי, הייתי משאיר פה טלפון נייד

אבל מבטיח שאביא לכל מי שחפץ בכך

במייל...

 

היו שלום אנשים טובים ויפים

אני הייתי אלעד

איזה באסה, אני מאוהב על כל המשכיו

בלוגר חיפאי

הבתול

גבר חרא

רווק תל אביבי

עד החתונה זה יעבור

[email protected]

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 30/12/2017 14:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפנטזיה של אלה


אלה רק רצתה לצפות.

אחרי כל השנים, ובעיקר כל הניסיון

אחרי שראתה הכל, ניסתה הכל, עשתה הכל

החליטה שהיא רוצה פעם אחת לצפות

לשבת על ספה מרווחת

להצית סיגריה

ולצפות

 

נכנסה לאתרים

חיפשה אנשים

בסוף נכנסה לכלוב

תמיד זה בסוף מסתכם בכלוב

כתבה שם שהיא לא בעניין של שליטה

שהיא בעניין של צפייה

ואז הגיח מהאפילה

זוג צעיר

צעיר מדי אולי

הוא בן 30

היא בת 25

אלה נשקה ל-30

אבל לא פסלה

 

הם ישבו ללאנצ' בבית קפה בקצה של בוגרשוב

היא סיפרה להם בדיוק איך היא רוצה שזה יקרה

והוא, הוא רק הנהן ואמר לה שלא תדאג

היא חייכה, נהנתה מהמשחק הקטן, חיכתה לעלות לדירה שלהם

הוא רק ביקש דבר אחד

שתגיע בשמלה

הוא היה סמכותי

שהיא לא יכלה להגיד לו לא

 

ובמוצאי שבת אחד

הגיעה לדירתם שבצפון הישן

לבושה בשמלת מיני

מחויכת מתמיד...

 

המשך פה

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 19/12/2017 23:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז חזרתי מדייט...


אז חזרתי מדייט...

ולמחרת גם סימסתי

ויום לאחר מחרת קיבלתי את ההודעה הבאה:

"היי, מה נשמע? היה לי מאוד כיף בדייט, אבל אנחנו לא באותו מקום בחיים, מבחינת דרך חיים או אג'נדה"

 

וכך זה נגמר

אז

היי

אני אני 

ואני לא באותה דרך חיים כמו רוב החבר'ה שבגילנו

כי אני לא אוהב את ביבי

או את זה שחותכים לתינוקות את הבולבול

כי חופה = מכירת אישה על ידי אבא שלה לגבר זר, אפילו אסור לה לדבר בחופה יאיי

 

אז

היי

אני הרווק התלאביבי... ההוא שאיכפת לו ממה שלרוב האוכלוסייה לא, ושלא איכפת לו מדברים שלרובכם כן

את האהבה שלי אני כנראה לא אמצא בישראל

 

נגלה בהמשך

 

(כרגיל - מזמין אתכם לעמוד החדש שלי)

 



נכתב על ידי רווק תל אביבי , 18/12/2017 22:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבתול


"עם כמה בחורות היית?", שאלה הצעירה את הבתול. 
"עזבי, שאלי לכמה גרמתי לגמור", ענה לה הבתול שלמרות היותו בתול היה רברבן. 
"לכמה בנות גרמת לגמור?", היא זרמה אתו. הכריזמה שלו שיחקה תפקיד, היא ידעה שהיא תגמור בקרוב, רק לא ידעה כמה. 
"הפסקתי לספור בעשר", הוא ענה. 
"טוב, זה נשמע הגיונ..."
"ואז הפסקתי לספור שוב בעשרים", הוא קטע אותה.

החיוך ירד מפניה, היא החלה לעשות חישובים, אם הוא התחיל בגיל 16...
"אבל לא עם כולן הייתי", הוא שוב קטע, הפעם את מחשבותיה. 
"עכשיו ממש בלבלת אותי", ענתה לו היפה. 
"יש לי כתיבה, תביני, שמרימה. וגם קול..."
את הקול היא הכירה, אך המילים הכתובות סקרנו אותה. 
"אז למה בתול?", היא שאלה. 
"סבלנות", הוא ענה.
היא לא יכלה לחכות, אבל היא תגלה בהמשך. וכשביקשה לקרוא אותו הוא הפנה אותה לכתביו, וכשרצתה עוד, הוא כתב לה, סיפור אישי - הסיפור שלה!
והיא אהבה, והתקפלה, והתחברה והגיעה לשיאים יפים, אך לשאלה אחת לא קיבלה מענה - לכינוי שלו. 
"סבלנות", הוא אמר לה, בפעם ההיא אחרי ששכבו (באמת) והיא לא יכלה לחכות.

 

(המשך הסיפור יופיע בעמוד החדש שלי)
נכתב על ידי רווק תל אביבי , 14/12/2017 20:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אקורד סיום


לעבור לבלוגר זאת לא אפשרות מבחינתי.

זה כמו לעזוב את הבית של ההורים בשביל לגור אצל הורים אחרים.

לפעמים כל מה שצריך זה בעיטה קטנה בתחת, ויאללה קדימה. 

אני מפסיק לכתוב פה מעכשיו

ומעביר את עצמי לפייסבוק

עדיין לא בצורה גלויה

עוד לא

מוקדם

אבל סביר שבהמשך כן

מזמין אתכם לעשות לי לייק, ולעקוב אחר הפרסומים, ולהגיב - כל הזמן להגיב

אם בא לכם להישאר אנונימיים (מובן לגמרי!) אתם יכולים לשלוח לי בפרטי

מבטיח לענות

ומבטיח לחשוף את עצמי בפני מי שחשף את עצמו

(תשאלו את דחליל)

 

בהצלחה לכולם

אלעד

שנועל את הדלת

אחרי שפתח אותה בשנת 2005

 

(פייסבוק - לעמוד שלי)

(קבוצה סודית שרק אנחנו רואים את עצמנו, אי אפשר גם לחפש אותנו, רק למי שיש את הקישור יכול לבוא - שלחו לי כתובות אימייל ואשלח לכם קישור)

[email protected]

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 12/12/2017 22:56  
הקטע משוייך לנושא החם: סוגרים את ישרא-בלוג
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממצאי ביניים בסקר הגדול (+אפשרות להמשיך לענות עליו)


קישור לסקר

 

טוב,

עד כה ענו מספר יפה של אנשים.

 

מסקנות ראשוניות

 

יש פה הרבה יותר נשים (86%) מגברים (14%).

 

הגיל השולט ללא ספק הוא 25 - 29. 

אחריו 21 - 18

אחריו 24 - 22

ואחריו קטינים..

מעל גיל 30 אף אחד לא ענה.. קטע

 

רוב האנשים שענו הם אנשים שיש להם בלוג הרבה מאוד זמן (תשע שנים ומעלה).

ואחריהם ענו שווה בשווה אנשים עם בלוגים ברמות ותק קצרות יותר

לא ענה אף אחד עם בלוג פחות משנה.. שוב, קטע.

 

הרשת החברתית השולטת היא עדיין facebook למרות הגילים הצעירים. במקום השני כמובן instgram. 

טלגרם נמצאת לפני טוויטר, וסנאפצ'ט זה דבר שכנראה אין לישראבלוגים.

 

אם הייתה נפתחת קבוצת פייסבוק ציבורית - רוב האנשים שענו על הסקר לא היו מתחבריםץ.

אם היא הייתה סגורה/סודית אז יש יותר חיבור, אולי לשם זה ילך.

 

רוב הישראבלוגים היו עושים לייק לעמוד פייסבוק שישמש כבלוג, מעניין, אולי אקים כזה.

 

ולשאלה המעניינת ביותר לדעתי, או במילים אחרות איזה אתר יקרוס ברגע שישראבלוג יסגר, התשובה היא - blogger.co.il. 

 

בקיצור בתוצאות הביניים נראה שהישראבלוגרים הולכים להפוך לבלוגרים, ואם אפתח קבוצה אולי תהיה היענות.

 

אשמח לעוד תשובות בבקשה, כדי שאדע מה לעשות. 

בלי קשר היה ממש כיף אם החודש יהיה טראפיק משוגע בישראבלוג כדי שאולי אולי אולי הגזירה תשתנה.

 

שבת שלום

 

קישור לסקר

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 9/12/2017 15:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע לפני פרידה ... סקר ישראבלוג הגדול!!! כנסו! השפיעו!


טוב

אז יש לי כמה מחשבות

אחת מהן היא כמובן לקנות את השרתים של ישראבלוג

או להרים headstart

אבל יש לי תחושה שזה פחות יעבוד, כי בכל זאת חתך הגילאים פה הוא לא בדיוק כזה שיש לו את האפשרות הכספית

(או לי)

אז חשבתי על עוד דברים יצירתיים... 

ולפעמים זה כל מה שצריך - בעיטה קטנה בתחת. 

 

בכל מקרה, אני בודק מה הפלטפורמה הכי טובה להמשך הדרך.

ולכן

אבקש ממי שנכנס לבלוג שלי, להיכנס בבקשה לקישור הבא ולענות על סקר קטן

מן הסתם שזה אנונימי לחלוטין ולא יזהה אתכם או את תשובתכם

מבטיח לעדכן

 

לדעתי עד סוף החודש אני אעלה פה על בסיס יומי

עד שיימצא הפתרון

 

להמשך טוב יותר!

 

(לא נסגור את ישרא, אולי נעביר אותו מקום)

 

פליז תענו, זה ממש קצר

אל תתנו לי להתרפס

כי זה יקרה

 

ערב טוב

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 7/12/2017 21:31  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז לאן עוברים?





נכתב על ידי רווק תל אביבי , 6/12/2017 22:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך אנחנו מתמודדים עם פרידה בכלל?


המחקר באוניברסיטה של החיים מראה כי נשים מאוד מתקשות בטווח הקצר אחרי פרידה. 

אך גברים בטווח הארוך.

אני לא אשכח איך בעוונותיי כאשר השותף הראשון שלי חזר משיחת פרידה שעשתה לו חברה שלו דאז ולא הצליח לישון כל הלילה

אז ישבתי איתו

כל הלילה

בהמשך קראנו לתרגיל שהיא עשתה לו - על שמה

"עשתה לו שרית"

"שרית" היה ביטוי לשכב ולזרוק

אם זה היה הפוך זה היה סקסיסטי, שוביניסטי, מפלה, מדכא. 

אבל היא אישה, מותר לה. 

 

אני גרוע בלהיפרד בעצמי

ברגע שאני מבין שזה לא לשם ולא לפה

אני ממאיס את עצמי על הצד השני

היא נפרדת

נגמר

 

אני גרוע בלהתמודד עם פרידות

הבעיה היא כשאני לא הצד הנפרד

וזה קשה

מאוד

מתסכל

מטמטם

 

איך אני מתמודד עם פרידות?

אז זהו, הפסקתי לעשן והפסקתי לשתות אלכוהול 

ואין לי אוכל מנחם

אני מתמודד על ידי הרבה מאוד שינה והרבה טינדר

למרות שאני לא player אמתי

אני מנסה שלא להישאב למטה

וממשיך בשגרה

(למרות שהלפני אחרונה גרמה לי לקחת חצי יום חופש)

(הרגיש לי שיא שלילי בחיי)

ולחייך

fake it till you make it

 

וכיצד אתם מתמודדים עם פרידה?

 

(ובכלל פתאום הבנתי שמדובר בפרידה מישראבלוג, אז מוזמנים לתת לי פלטפורמות חדשות אם אתם מכירים)

 

(קרדיט: ורניקה)

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 6/12/2017 21:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"עם כזאת לשון, איך אתה עדיין רווק?!"


"עם כזאת לשון, איך אתה עדיין רווק?!", אמרה הנערה לבחור המסתורי המזוקן שבדיוק צילם עצמו

כשצילם עצמו שלף לשון, למראה לא רציני של תמונה לא רצינית (לנמענית לא רצינית)

וכשאמרה לו את זה נזכרה בפעם ההיא שהיא שלפה לשון

כשהייתה קשורה

וניסתה לתפוס אותו

את הבחור

של הבחור

אך הוא התרחק לאחור

כדי לשחק בה

להתגרות

הוא לא ראה כמה היא רטובה

לא שם לב

מדהים לאן קונוטציות זורקות אותה

אסוציאציות

 

וכשאמרה לו, הסתובב אליה, ושאל את המספר

היא שאלה אם לא ירצה לדעת קודם את הגיל

הוא אמר שהוא מעדיף לדעת את זה אחרי שישכבו

פתאום ממש בא לה את הלשון שלו

את הזיפים

את הזקן

להסיר ממנו את המשקפיים

אך הוא לא מהמסירים

הוא רוצה לראות כשהיא באוויר

ממנו

 

הוא לא שאל אותה על הגיל

כי לא רצה שתשאל אותו

אחרי שתקרוס ממנו

תגלה שהוא כמעט כפול

ולא רק במשקל

 

 



 

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 6/12/2017 12:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרווק תל אביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רווק תל אביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)