לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I don't think I'll get it together anytime soon. Here I am trying to let out some steam.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2020

כל הכאב שגרמתי


גרמתי לא מעט כאב בחיי.
לאחרים, ולעצמי.
את הכאב שגרמתי לעצמי אפשר לשים בצד, הוא באחראיותי.
כל שאר הכאב שהכנסתי לעולם הזה לעומת זאת...


כאבים רגשיים ונפשיים.
כאבים שהביאו ועוד יביאו לבכי תמרורים.


לכל כך הרבה אנשים, מכל כך הרבה סיבות.

ובכל המקרים הגורם המשותף היחיד הוא - האגוצנטריות שלי.
נראה שבסופו של דבר, אכפת לי רק מעצמי.


אפילו בלי לשים לב, כל פעולה שיוצאת ממני היא ממקור של אינטרסנטיות.


הגיוני, לא? זה בטבע האנושי.


אולי.


אבל לא ככה.


 


כל הכאב שגרמתי מסתובב לו אי שם בין אנשים, בזכרונות שלהם. חלקם אולי שכחו, וחלקם כנראה לעולם לא.


אני יודע שאני לעולם לא אשכח.
כל טעות מטומטמת, כל תגובה אימפולסיבית, כל מחשבה שלא סיימתי את התהליך שלה עד הסוף - כל אלו ועוד הביאו לזה.


אני מנסה לשים לזה סוף.


בינתיים זה עובד.


אבל בראש שלי הכל מתפרק.

נכתב על ידי , 17/8/2020 01:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJak Jill אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jak Jill ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)