לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Peopeoi’’s Beauty

You either know fashion or you don't ANNA WINTOUR


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2017

יום תל אביבי


יצאתי לסידורים בתל אביב ועל הדרך הסתובבתי בקניונים ובין חנויות.

היו כמה חנויות שתפסו את העין שלי בטוב ויש כאלה שפחות.

URBANICA-
יש לי יחסי שנאה אהבה לחנות זו,רק שנפתחה והיה את הסניף בסינימה סיטי בראשון רק ,התלהבתי ממש היה אפשר למצוא מציאות טובות ממש,אך מינוס יחיד שהיה מאז ומתמיד התורים להמתין לתאי מדידה ובכלל שיש אפשרות רק עד ל-7 פריטים למדוד?למה? אבל עכשיו אני נכנסת ורע לי בעיניים,כל התורים הענקיים האלו לתאי מדידה ולקופות לא עושים לי חשק בכלל וגם אם אני מוצאת משהו למדתי כבר שעדיף שלא למדוד בתאי מדידה ולקוות שזה יראה טוב כמו שרציתם.

אבל עדיין אפשר למצוא כל מיני מציאות,מתוך כל הבני אדם שנמצאים שם.

STORY:- מאוהבת בחנות הזו פשוט מושלמת אבל,המחירים לא תואמים לפריטים לדעתי כרית בצורת חתול לא אמורה לעלות יותר מחמישים עם כל הכבוד,אבל האווירה נהדרת שם וצעירה,והנראות של החנות והסידור שלה,אני מאוד אוהבת את הסניף בשרונה,גדול מרווח יש שם מגוון דברים ,ממליצה לקפוץ לשם למרות המחירים.

TWENTY FOUR SEVEN-קודם כל הסניף החדש המשופץ והמורחב שלהם בקניון עזריאלי נראה מעולה,יש בגדים מאוד אהבתי בגדים מסוימים שם ויש גם כאלה שפחות,מאוד צעיר ,מתאים&amp;amp;amp;amp;amp;nbsp; לנוער בעיקר.




 


FIX-מאז אהבתי ותמיד אוהב.

כמובן שהייתי בעוד אבל בעיקר אלו תפסו את עיניי,מה שכן בסטראדיוואריוס ופול&amp;באר יש מעילים מהממים וכובעים מושלמים חובה לחורף,התאהבתי בהם.



*הבהרה*כל מה שכתבתי כאן נכתב על פי טעמי ודעתי האישית בלבד!כל אחד שונה ולכל אחד יש טעם שונה וזה מעולה.

בכל מקרה קניתי לי גם כמה דברים:

כבר אמרתי שאני חולה על FIX?כי אני כן,קניתי 2 זוגות גרביים כל זוג עולה 10ש"ח שם.

וקניתי מנורות לקיר חמודות ממש ב39.90ש"ח.





עברתי ליד דוכן של תכשיטים מהממים והייתי חייבת לקנות לעצמי טבעת,המוכרת אמרה לי שיש מצבע עכשיו 2 טבעות ב-100ש"ח וטבעת אחת ב-70ש"ח,קניתי אחת שממש אהבתי.





זה היה היום התל אביב שלי,דבר אחד שרציתי לקנות והעיקר לא קניתי זה גיליון של המגזין VOGUE,פעם הבאה אקנה לי. אכלתי סלט מעולה אצל שגב במתחם שרונה,משביע וטעים.

יום טוב לכם : )

נכתב על ידי Peopeoi's , 14/10/2017 12:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפליקציות צילום האהובות עלי


אתחיל את הבלוג הזה במשהו קליל,אשתף אותכם בכמה אפליקציות שאני מאוד אוהבת לצילומי הסלפי שלי .

לקח לי זמן מה למצוא את הטובות עברתי כמה וכמה אפליקציות עד שהגעתי לשלושה המושלמות.

אתחיל באחת שאולי מוכרת יותר מהשאר היא נקראת - VSCO

יש שם אפקטים מעולים,עם המון אופציות לעיצוב התמונות ואפשרות לפרסם זאת באפליקציה עצמה,זה כמו אינסטגרם אבל יותר..איך אנסח זאת יותר "היפסטרי" אפשר לעקוב אחרי אנשים והפוסטים שלהם וכמובן שאפשר שיעקבו אחרייך,כמו בלוג צילום כזה,אני אהבתי.

האפליקציה השנייה היא נקראת - SNOW

אפליקציה קוריאנית,מאוד חמודה והופכת את עור הפנים שלך לחלקות מאוד ואני אוהבת את זה,כמו בקודמת יש אפשרויות נכבדות לאפקטים,אבל יש גם תוספת חמודה כל מיני פיצ'רים חמודים מזכיר את הסנאפצ'אט אבל יותר נחמד ועם יותר פיצ'רים שמתווספים מיום ליום.

האחרונה נקראת - MOLDIV

גם היא קוריאנית,נקודה אחת לקוריאה על אפליקציות מעולות.

יש לה מגוון נחמד מאוד של אפקטים שגם הם הופכים את עור הפנים שלך לחלקות,זה נראה מהמם.

לא התעמקתי בה ממש האמת אבל כן יש בה אפקטים ספציפיים שאני מאוד אוהבת ומאוד מחמיאים.

הם נקראיםPURE,CREAM,GORGEOUS

תודה שקראתם,מקווה שנהנתם !



נכתב על ידי Peopeoi's , 12/10/2017 23:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WHO AM I?


אין לי מה להסביר ולפרט.

אוהבת בגדים אוהבת איפור,מנסה לכתוב פה את הדעות שלי ,מקווה שישמו לב :)

עושה זאת בשביל הכיף ,אשמח לביקורות מקווה שתאהבו את הקטעים שלי,חדשה בזה אז לא להרוג אותי ,כעיקרון בלוג זה מכוון לכל מי שאוהב טרנדים סטייליניג איפור,ללא הבדל בין דת גזע או מין .

לכל שאלות ופניות בתגובות : )




נכתב על ידי Peopeoi's , 12/10/2017 20:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Peopeoi's

בת: 33

תמונה




81
הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPeopeoi's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Peopeoi's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)