מה לפנים ומה לאחור נובלה בהמשכים שיצאה מהמגירה |
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
מאי 2018
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | |
| 5/2018
חדוות הלמידה יש לי משהו לומר. אני חושב שלא אמרו את זה לפני. אני מחליט לנסות לכתוב. לא כאן, על באמת, ביקורתי, מדעי. מתחיל ללמוד. גוגל בוקס וגוגל סקולר. יש הרבה מה לעשות ברשת לפני שמגיעים לספריה. מהר מאוד אני מבין שעלי לנבור בקרביה של פירמידת ידע עצומה, שאת בסיסה (כמו בכל תחום של מדעי הרוח והחברה) הניחו הפרופסורים הגרמנים המשוגעים של סוף המאה התשע-עשרה, אלה שידעו יוונית עתיקה טוב יותר מהיוונים העתיקים עצמם. ככל שמעפילים במעלה הפירמידה נתקלים ביותר ויותר ערמות של פסולת אקדמית, ובראשה נושבות רוחות מכלות-כל של פוסט-מודרניזם, דה-קונסטרוקציה ותאוריות מוזרות של חקר הספרות. מישהו שכח שמאחורי המלים העתיקות עמדו פעם בני אדם, אבל אני זוכר.
| |
| |