לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהלן אהלן


משתדלת לא למעוד יותר מידי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

חולדה


אני לא מסוגלת להיות לבד.


לא מסוגלת להיות עם עצמי, אני בחרדה מהלבד.


 


מראשון עד חמישי ישנו כל לילה ביחד, בסוף כל יום היה לי למה לצפות ועל מי להישען.


אני מרגישה כאילו נהייתי תלויה בו, לא יכולה בלעדיו.. תמיד מבקשת שישאר, שלא ילך לעבודה, שישאר איתי, שלא יחזור הביתה כשאני הולכת לעבודה,שישאר אצלי ככה ישר שאסיים הוא יהיה פה ולא אצטרך להיות שנייה לבד.


 


אני כל כך לא שלמה עם מי שאני, ככ לא אוהבת את החיים שלי וככ מפחדת לעשות שינוי, לא יודעת איך עושים בכלל ומה ואיזה ואלוהים ממש קשה לי בחיים האלה.


אני רוצה לחיות.


אלוהים בבקשה תתן לי את ההשראה והכוחות לחיות כי אין לי אותם והכל נראה ככ גדול אבל באותו הזמן גם ככ קטן ואני מפחדת מהכל ולא טוב לי איפה שאני, אני לא ממצה כלום מהחיים האלה ואני לא יודעת מה לעשות כדי שיהיה אחרת.


למה הוא לא פה? למה אני צריכה אותו? למה אני ככ סתם? למה אני כלום? למה אני לא 

עושה כלום? למה אני לא אמיצה? 




נכתב על ידי Lady Daydream , 17/11/2017 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניצוצות


"אם לא הייתי אוהב אותך, בחיים לא הייתי יכול להיות איתך."

למה?

"כי לא קל איתך"

למה?

"אני במקום בחיים שלי שאני מחפש חברות, שותפות."

וגם כשהיינו זוג הרגשת ככה?

"אף פעם לא הצלחתי להרגיש ממך שאת באמת שלי, שהשגתי אותך"

 

 

אין לי את היכולת להתמסר למישהו במאה אחוז, לתת את כל כולי, להיות שותפה.. זה לא באופי שלי, אני יכולה ממש לנסות אבל זה להילחם במי שאני ואני לא מאמינה בזה.

אם יכולתי לעשות קסמים הייתי משחררת אותנו מהאהבה אחד לשנייה.

נכתב על ידי Lady Daydream , 1/11/2017 22:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Lady Daydream

בת: 25

: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Daydream אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Daydream ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)