לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

”great, so i'm dead?“



Avatarכינוי: 

בת: 22





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2019

"למה את בוכה כל הזמן.."


אני שואלת את עצמי בכל פעם מחדש

המחשבות רצות בראש שלי במהירות כל כך גבוהה שהצליל שלהן גורם לי לרצות להתפוצץ 

ואני מרגישה שיש בתוך הגוף שלי אבדון עצום,

הנשמה שלי מסתכלת לתוכו ותוהה-

                              האם לקפוץ?

                                        ולמה הוא כל כך מזמין?

                                                          ולמה הוא כל כך יפה...

 

לפעמים הכל כל כך חסר משמעות,

ואני מתגעגעת לדמויות מומצאות שנוצרו לי בדמיון

אני לא מבינה למה אני משקיעה

בשום כלום.

אני רוצה לשבת במדבר, ערומה לגמרי, בודדה לגמרי.

 

הנשמה שלי מרחפת מעל התהום שבגוף שלי,

יושבת בנחת ועוצמת עיניים.

כל כך נוח לי שם,

למרות שאני יודעת שכל ערעור קטן יכול להוציא אותי מהמסלול ולהפיל אותי בקלות

זה לא משנה לי לפעמים,

אני מעדיפה ליפול מאשר להשאר במקום לפעמים.

'על מים עומדים גודלת ירוקת'

חייבת להתקדם, חייבת להתקדם

 

נכתב על ידי , 23/3/2019 19:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פברואר


                                   
נכתב על ידי , 20/3/2019 13:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ינואר


                                       
נכתב על ידי , 20/3/2019 12:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,255
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוליבר/ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוליבר/ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)