לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  TrashyRomance

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2024    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

3/2024


הסמסטר הזה לימד אותי שאין דבר כזה הסמסטר הכי עמוס שיש, יש הסמסטר הכי עמוס שהיה לי עד עכשיו.

לא חשבתי שזה אפשרי אבל הנה, אני עם הלשון בחוץ, בפער של 7 הרצאות ו-7 תרגולים בשני קורסים ובקושי עומדת בדד ליינים של הפרויקטים בשאר הקורסים.

מעבר לזה שבאמת יש לי המון פרויקטים הסמסטר, אני גם עובדת יומיים וחצי בשבוע ומתמודדת עם משברים כמעט יומיים על הבית שבסכנה בצפון.

ובנוסף להכל היה לי מועד מיוחד בקורס ממש קשה וקריטי שריחף עלי כמו ענן במשך חצי סמסטר. אבל סוף סוף עברתי אותו! זה לא הקל על העומס כי פשוט נפתחו עוד מטלות ועוד דוחות מעבדה ועוד פרויקטים, אבל זה בהחלט נחמד לדעת שיש לי מכשול אחד פחות בדרך לסיים את התואר הלא נגמר הזה.

 

ממש נחמד בעבודה, אני לומדת דברים חדשים ומתנסה בבדיקות מעבדה שלא יצא לי לעשות לפני כן, וחלק מהכיף בלעבוד במגה קורפורט זה המתנות בלי סיבה וזה לגמרי קונה אותי.

 

בבדיקת ה-PETCT האחרונה לא היו גרורות, יאיי! אבל כן היה כבד שומני. וזה לא הפתיע אותי, מאז תחילת המלחמה אכלתי ממש גרוע, טיגנתי לעצמי הרבה צ'יפס והזמנתי פיצה, והתייחסתי לגוף שלי כמו פח אשפה והיו לזה השלכות כמובן.

אז אני כבר שלושה חודשים משתדלת ממש להתרחק מגבינות שמנות ומטוגנים. וזה באמת כמעט מידית העיף לי את הצרבות שהיו קורות כמעט על בסיס יומיומי ככה שאני באמת מרגישה שיפור. אני גם לוקחת קורס שחייה הסמסטר, וזה אמנם רק פעם בשבוע אבל אני ממש מרגישה איך השרירים שלי התחזקו ואני פחות מתנשפת במאמץ. לקחתי שחייה למתחילים למרות ששחיתי תחרותי בתור ילדה אבל הקורס המתקדם מצריך לדעת לשחות 200 מ' על השיעור הראשון, ואני ממש לא שם מבחינת כושר. אז זה היה דווקא נחמד ללמוד מאפס ולעבוד על הטכניקה. אני מקווה שאצליח סמסטר הבא להמשיך ללכת לשחות כי אני לא חושבת שיש ספורט שאני נהנית ממנו כל כך כמו שחייה. פשוט מרגישה באלמנט שלי כשאני במים. אבל הפדלאה שאני עלולה להתעצל לצאת מהבית מלכתחילה, אז העובדה שאני מקבלת ציון על הקורס הזה ואי אפשר להחסיר שיעורים מאפשרת לי להתמיד.

 

אתמול אני והחבר יצאנו לראות חולית 2. היה כיף! זה סרט ארוך אבל נשארתי מרותקת כל הסרט ולא רציתי שייגמר. ראינו השבוע גם את הסרט החדש של מיאזקי והיה מקסים.

 

ועכשיו אחרי שנהניתי ונחתי הגיע הזמן ללמוד. כל כך. הרבה.

 

נכתב על ידי TrashyRomance , 15/3/2024 13:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,549
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashyRomance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashyRomance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)