לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  TrashyRomance

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2021


אני רוצה לחזור לכתוב בתדירות קצת גבוהה יותר. אני מקווה שאצליח לזכור.

כמה דברים שקרו לאחרונה:

 

היה לי דיון בפקולטה ואישרו לי להמשיך את הלימודים בתנאי שאעבור את כל המבחנים הסמסטר. כנראה שיהיה בסדר.

 

אין לי כסף לסגור את החודש כי עוד לא קיבלתי מלגות. אני כבר יומיים אצל ההורים ולא יודעת איך להעלות את העניין... אני יודעת שהמצב שלהם גרוע, אז לא חושבת שהם בכלל יכולים לעזור לי. כבר לוויתי מאח שלי, ועכשיו אני שוקלת ללוות מאחותי או עוד מאח שלי... מצב מגעיל. מרגישה כל כך לא נעים, תחושת בושה ענקית.

 

אני בבית אצל ההורים עד יום רביעי כי יש חופשת חנוכה בטכניון. שזה בעיקר אומר שיהיה לי חופשה בתנאי שאצליח לסיים את כל המטלות שלי עד יום ראשון, אבל זה כמובן לא יקרה אז אני מקווה שעד יום שני כולל. ברביעי בערב יש חתונה של חברה ותיקה. זו הולכת להיות חתונה דתית ומופרדת, ואני לא מכירה בתכלס אף אחת מהחברות שלה ככה שזה הולך להיות מעניין... הלוואי ויכלתי לחגוג לה מבלי להוציא 400 שקל שאין לי.

 

בחמישי בבוקר אני אחזור לחיפה ואסע עם חבר שלי להורים שלו. בשישי בבוקר מישהי מהלימודים שלו תבוא לבקר ונעשה טיולון קצר באזור. אני ארשה לעצמי להודות בזה "בקול" בפעם הראשונה, אני קצת מקנאת בה. הם מבלים הרבה זמן ביחד בגלל הלימודים, לפעמים יותר משאני מבלה איתו אם לא מכלילים את הזמן שבו אנחנו ישנים. ומעבר לזה, יש להם תחביב משותף שכנראה אף פעם לא אוכל לחלוק איתו, שזה לטייל. אני גרועה בכל מה שקשור להייקינג ובקושי מצליחה לרדת את הירידות הכי לא תלולות שיש. ואני תוהה כמובן אם זה משהו שמבאס אותו, שהוא לא יכול לצאת איתי לאיזה טראק בספונטניות. גם אני לפעמים נזכרת שחברות שלה מהתואר רצו פעם לשדך אותו לה. הוא לא רצה אבל אני מניחה שהן בדקו איתה קודם והיא רצתה. קיצר לא יודעת, קנאה בריאה כזו, אני מקווה.

 

כשהוא היה בגרמניה הוא קנה לנו ערכה מגניבה מחנות סקס עם כל מיני דברים, ביניהם באט פלאג. אני רוצה לנסות אבל מרגיש לי שאף פעם אין רגע מתאים לזה. אולי דווקא יעזור אם נתכנן בלו"ז משהו כזה. בכל אופן הרצון שלנו הוא ששנינו נתנסה בזה אז מעניין מי יהיה הראשון ולמי זה יהיה נעים יותר. זה לגיטימי בכלל להשתמש באותו הבאט הפלאג? אם מחטאים בין כל שימוש כמובן..

בכל אופן כרגע אני כבר שבועיים עם שיעולים שהתחילו מליחה, נו מה חדש? אז בקושי סקס אני מסוגלת לעשות מבלי להשתין על עצמי מרוב שיעולים חזקים. אני עם פדים עוד לפני המחזור כי זה כמו טיטול, אני באמת לא מצליחה לשלוט בשרירים מרוב כל כך הרבה שיעולים וזה הדבר היחיד שמונע ממני להחליף 5 תחתונים ומכנסיים ביום. אני כבר הרבה אחרי להתבייש מזה, זה נטו מתסכל.

 

בעלה של אחותי יצאה מהארון כטרנסג'נדרית. זה סיפור בפני עצמו אבל אני לא רוצה להרחיב פה יותר מדי. לכולנו יש הרבה לעכל.

 

המצב של אבא שלי לא טוב. והוא כל כך עקשן, לא מוכן ללכת להיבדק וחושב שהכל זה סתם ויעבור. כשאתה חולה במיאסטניה, סוכרת, הפרעה בלב, דלקות בכל הגוף וסובל מתופעות לוואי של סטרואידים אתה לא נשאר אדיש לבעיות חדשות שצצות. לא מצליחה להבין אותו אבל אני מאוד מבינה את אמא שלי שכבר מיואשת מלרדוף אחריו שידאג לעצמו. גם היא אמורה לעבור תכף ניתוח שישבית לה את יד ימין לחודשיים ועלע באב אללה, מקווה שיסתדרו.

 

אני מתחילה לקבל את הכאפה שאני חייבת לרדת במשקל. הסוכר שלי חורג טיפה, ואני מוגדרת עם טרום סכרת ויודעת שעם השנים זה רק יחמיר אם שום דבר לא ישתנה. אז קיבלתי הפניה לדיאטנית אבל אני לא מצליחה למצוא תור לזו שאני מחבבת ומפחדת ללכת למישהי חדשה. אם יש משהו שאני לא רוצה זה מישהי שלא תבין עם מה אני מתמודדת ואני ארגיש ששופטת אותי בכל ביקור מחדש.

 

קיבלתי גם הפניות ל-mri ראש ואולטרסאונד מהאונקולוגית, אז הגיע הזמן באמת שאקבע תורים, אני מורחת את זה כבר חודש ואמנם קיבלתי את ההפניות כשאין באמת חשש מוצדק, אבל אם חס וחלילה כן יהיה משהו אני לא אסלח לעצמי שלא עשיתי את זה מוקדם יותר.

 

פיו, נראה לי זהו להיום. מחכה לי מרק חם וטעים של אמא.

נכתב על ידי TrashyRomance , 27/11/2021 20:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כתבתי פוסט ארוך ואז משהו השתבש וזה לא פורסם.

אין לי כוחות אז בטח שאין לי כוחות לכתוב אותו שוב.

הכל חרא.

מקווה שיהיה יותר טוב.

הלכתי לבכות קצת, שבוע טוב.

נכתב על ידי TrashyRomance , 20/11/2021 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,549
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashyRomance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashyRomance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)