לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  TrashyRomance

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2022    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2022


אני כל הזמן מופתעת מכמה הוא אוהב אותי.

 

הלוואי והיה לי זמן לכתוב פה יותר, אבל זה סוף סמסטר ויש עומס נוראי, בעיקר כי אני כל כך לחוצה שזה ממש משתק אותי ומונע ממני למצוא מוטיבציה לתקתק משימות.

מקווה שיעבור בהצלחה, או לפחות לא בכישלון.

נכתב על ידי TrashyRomance , 29/6/2022 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אחותי הגיעה עם אישתה והילדים לארץ ביום שלישי לפני שבועיים. ביום רביעי בערב נסענו אני וחבר שלי אל ההורים שלי ופגשנו אותם.

היה מאוד מרגש לראות אותן (הילדים כבר ישנו) וישבנו ודיברנו עד מאוחר.

למחרת בבוקר פגשתי גם את הילדים, כאלה ג'ינג'ים חמודים. אחותי זו שילדה אותם אבל בגלל שהם מתרומת זרע של הולנדי כלשהו, הם בכלל דומים יותר לאישתה, זה נחמד שיצא ככה.

סוף סוף נתתי לאחיינים שלי את הציורים שהכנתי להם, והם אהבו אותם נורא והסתובבו איתם סתם ככה. אני קצת מתבאסת ששכחתי לכתוב מאחורה הקדשה, אבל לא נורא. הם זוכרים שזה ממני וכשיגדלו זה כבר לא ממש יהיה רלוונטי להם.

טיילנו בשמורת נחל דן, וכרגיל היה ממש יפה שם אבל עמוס בקבוצות מטיילים. גם עקצו אותי 28 פעמים ברגליים, והתגרדתי כמו משוגעת כמעט שבוע שלם.

בשישי אחר הצהריים הייתה תהלוכת טרקטורים בישוב, גם אחי ואחותי הגיעו וקישטנו את הטרקטור והיו מלא ילדודס חמודים ומתלהבים מהנסיעה.

אכלנו המון בסופ"ש הזה. בחמישי בערב אכלנו פיצות, בשישי בצהריים היה מקרוני וגבינה מסורתי, בערב ארוחת שישי. בשבת בצהריים על האש ובשבת בערב ארוחת חג שבועות. והמון המון פירות. אבא שלי הביא המון משמשים מהמטע שלו ועצי הדובדבן בחצר היו מלאים פרי!



כל כך הרבה סוכר לשון ואיכשהו בכל זאת הצלחתי לא להעלות את כל מה שהורדתי.

 

אחרי ארוחת החג חבר שלי נסע חזרה לחיפה ואני נשארתי עוד כמה ימים עם כולם. היה מאוד מאוד כיף, עוד טיילנו קצת ובילינו עם דודים שלי, ובשלישי בערב נסעתי חזרה כי ברביעי היה לי שיעור עם נוכחות חובה.

התכנון היה שבסופ"ש אני אסע עם חבר שלי אל ההורים שלו ובשבת בחזור נעבור במרכז ונגיד שלום שוב לכולם לפני שהם טסים אבל אז הסתבר לנו שהיינו בשלישי בערב עם מאומתת. למזלנו לא נדבקנו, אבל זה גרם לנו לבטל תוכניות. בסוף אחרי שנבדקנו נסענו בשבת לפגוש בהרצליה משפחה מחו"ל של חבר שלי ואת ההורים שלו שגם היו שם ומשם כבר המשכנו אל דודים שלי בהוד השרון כי כל המשפחה הייתה אצלם והספקתי לבלות עוד שעה נוספת עם אחותי עד שחזרנו לחיפה לשבת בצער רב על שיעורי בית.

 

ועכשיו חזרתי לשגרה של הגשות ולחץ שאין כסף בבנק ועבודה שכל כך אין לי כוח אליה שאני ממש בחרדה מזה.

אבל לפחות הם מטיסים את העובדים לגיבוש בחו"ל לשלושה ימים עוד כמה חודשים, שזה נחמד מאוד. אז צריך לשרוד עד אז.

 

כל השותפים שלי עוברים דירה בסוף החוזה, וזה אומר שאני צריכה למצוא 3 שותפים חדשים. אמאלה. לפחות אני אוכל לעבור לחדר טוב יותר.

נכתב על ידי TrashyRomance , 13/6/2022 14:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,549
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashyRomance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashyRomance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)