לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Pain is timeless


drowned in everlasting confusion


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2022

את לעולם לא תיהי שמחה


ההבנה של אין לי כלום חלחלה אליי בשבוע האחרון

יחד עם החיים העצובים שחלפו לי מול העיניים.

הבנתי שמכאן אני לא הולכת להגשים שום רצון

ואולי גם שאין לי באמת רצון שרוצה להיות מוגשם

הכל רק דיבורים, מחשבות, כלום לא בר השגה.

מבזבזת את הזמן שלי בלבכות על מר גורלי

מאז שאני זוכרת את עצמי, רק עצובה ובוכה.

כנגזרת של המצב הזה, אין לי שום כישורים או הצלחות.

התואר שעשיתי רק בזבז לי יותר את הזמן,

שאב לי את האנרגיה ולקח לי את הכסף.

כסף שיכולתי להשתמש בו לדברים שרציתי לעשות.

אנרגיה שהייתה יכולה לתעל את עצמה בהווה.

אבל כרגע, אין כלום. רק אותי. כלי ריק וחלול.

הרצון היחיד שיש לי, או שמעולם היה לי למעשה,

הוא הרצון לעזוב את המקום הזה וללכת למקום אחר.

מקום טוב יותר, מקום שהאוויר בו יקל לי על הנשמה.

ולאחרונה התחלתי להבין שזה לא הולך לקרות.

מי ירצה לקבל אותי? מי יפתח את זרועותיו עבורי?

ילדה טיפשה ועצלנית מארץ שמית ובלי שפה.

וגם, מה אני בכלל יודעת על סגנון החיים שאני מייחלת לו?

לעדור אדמה? עונות השנה? מה יהרוג אותי ביער?

אני כותבת את זה ומרגישה כל כך עלובה.

אני לא מכירה אף אדם אחר שהרצון היחיד שלו הוא לברוח.

אנשים חוזרים מהשאול עם פרץ תושייה,

עם רצון לכבוש ולעמוד על שלהם, רצון להיראות.

ואני? חוזרת מהשאול עם עוד קצת שאול.

אפילו השם המטופש של הבלוג הזה קורץ למהותי,

אם אני שוקעת בגיהנום לפחות שיהיה יפה בחוץ.

אז אני יושבת כאן, בלי שום דבר לזקוף לזכותי.

ממש ממש כלום. מעולם לא השגתי משהו שנלחמתי עבורו.

מעולם לא הרגשתי את ההקלה של להצליח.

אני בתוך חול טובעני מכל כך הרבה בחינות.

ואני דואגת להכל, וכבר לא דואגת לכלום.

אני מרגישה איך הכל משתתק, איך הנפש משחררת.

כי עדיף להרגיש כלום מאשר להרגיש רק רע.

נכתב על ידי Hel. , 30/3/2022 11:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנכידו ב-31/3/2022 21:48



Avatarכינוי:  Hel.

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:


11,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)