לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Pain is timeless


drowned in everlasting confusion


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2022

אביב הגיע


חגים צובטים לי בלב

לא בפרקטיקה, אבל בקונספט

שיש בעולם אנשים

ששמחים להגיע לאירוע כזה

עם המשפחה שלהם, אפילו המורחבת

והם ייהנו ויהיה להם כיף

ויפגרנו אחד לשני על האוכל

ויצחקו וישתו ולא יהיה מתח באוויר

 

בחגים שלי תמיד יש מתח באוויר

שהכל יהיה ישר, מסודר, כמו שצריך

ציפייה להתנהג כמו דמות בסימס

שיש לה סקריפט מוכן מראש לאירועים

וזה לא כיף לי

אני לא רוצה להעמיד פנים שאני דתייה

ואני לא רוצה לשמוע על מה בחרתי ללבוש

או על מה אני אוכלת, שותה, אומרת

חושבת

 

אירועי ליל הסדר חמקו ממני הפעם

כל הכוכבים הסתדרו בשורה

ובני ישראל יצאו ממצרים

אז למה בכל זאת צובט לי

מרגישה לבד כשכולם יחד

מרגישה זרה כל כך

 

מפחדת שלא ארגיש בבית לעולם

נכתב על ידי Hel. , 15/4/2022 12:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וזף ב-8/5/2022 17:25



Avatarכינוי:  Hel.

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:


11,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHel. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hel. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)