לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019

גלגלי עזר


מה לא. יש לי צוות שיקום מדהים, והתוצאות מפתיעות. לא יאמן שתוכנית שיקום ממשלתית יעילה כל כך!

אני מתפקדת, מנקה לעצמי את הבית, לומדת, אפילו לקחתי סמסטר ניסיון של 2 קורסים ועברתי אותם בהצלחה! כמעט מוכנה לומר לרכזת חונכות באקדמיה לקשר אותי לגוף שעוזר בחיפוש עבודה לסטודנטים מתמודדי נפש לפי תחום לימוד. מרגש.

ועדיין, אני לא יכולה לבד, אני מאוד נעזרת בחונכת האקדמית ובמדריכת השיקום שלי. בעובדת הסוציאלית פחות, אני לא לגמרי מבינה מה התפקיד שלה, חוץ מלדבר איתי שעה בשבוע על המטרות שלי. 

אנשים באים, אנשים הולכים.

השלמתי עם סבא. לא במציאות, במציאות אנחנו ביחסים טובים כבר שנים. השלמתי איתו בראש שלי. הוא אמר פעם ראשונה שיש לי פוטנציאל אדיר והוא מאמין בי. לא שאני צריכה ומתבזבזת, כמו תמיד, אלא שהוא מאמין לי ויעזור כמה שעוד יוכל. והאמנתי לו שהוא מתכוון למה שאומר. החזקתי את עצמי לא לבכות, ונמנעתי מלהזכיר שזו הפעם הראשונה בכמעט 27 שנים שהוא אומר לי את זה.

 

יש שורה  בשיר של להקה רוסית splin שהתרגום שלה הוא "היא רצתה אפילו לתלות את עצמה, אבל זו תקופת מבחנים"

אני לא יודעת כמה אני מזדהה איתה, עם השורה הזו. יש בה עומק מעבר למילים הישירות. אחרי שהצלחתי להתניע, המחשבות האובדניות לא הלכו, אבל הזמן להלקאה עצמית הצטמצם. בכל זאת, יש תקופת מבחנים.




אין לי זמן לשנוא את עצמי. לקחתי סמסטר קיץ. חדוא ב. בסוף היום הראש כואב יותר מכמה שכאבו הרגליים אחרי שחתכתי. אבל איכשהו זה לא מרגיש כמו עינוי עצמי, אלא כמו משהו שצריך פשוט לעבור כדי להגיע לאנשהו. כאב מרענן אפילו, הייתי אומרת.

 

נכתב על ידי unpredictability , 28/7/2019 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)