לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EVIL GIGGLE


כשאדם מפסיק להאמין בגן עדן, הוא מתחיל להאמין בגהנום!

Avatarכינוי:  sEx mE

מין: נקבה

ICQ: 262086077 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

הכל ירוק. על זה אתם חשבתם...XD


אתחיל במשהו קליל...
איש אחד הולך ברחוב עם זית גדול (בגודל של אבטיח)00". פוגש אותו חבר:
"משה! מה זה?!" האיש עונה:
"פגשתי לפני 5 דק' מלאך, הוא אמר לבקש משאלה...כנראה לא שמע טוב..."
ירוק, לא?

שישי ירוק? אולי...תגידו לי אתם.
היא הרגישה לא כל כך טוב. העייפות גברה עליה. כל כך חלשה וחסרת אונים, הרגישה.
אולי הם היו עצבניים עליה, על כך שלא שיתפה פעולה בהכנות..
אבל היא אזהירה, עוד בתחילת שבוע שלא תוכל לקחת חלק מהאירגון.
אחרי לא מעט עצבים וחוסר מצב רוח. מחליטה היא לא לוותר, ועדיין ללכת... כמו שאומרים, לא לדפוק הכל בדקה התשעים.
אולי בכל מקרה יהיה נחמד.. אמרה.
היא נחמד! היה ירוק.
היי, אתה! גם אתה מופיע בפוסט שלי! האם אתה קורא את זה?
ב
בב...לא זוכרת את השעה. היא מקבלת שיחה. המספר לא ידוע.. אוקיי, זה שוב מישהו מסטלבת.?
"אלו...."
"מה נישמע?"
"הכל טוב, מי זה?"
"זה מישהו מאוד חמוד שאת אוהבת..." אמר הקול. אם לא הבנתם עוד זה היה קול גברי.
היא כזה נתנה לזה מספר דקות. אממ... מישהו חמוד שאני מאוד אוהבת.. מעניין. האם זה יו...?! ל... אין מצב.
"מי זה?!" היא דרשה לדעת.
"אני אביא לך עוד רמז...זה מישהו מאוד חמוד שאת מאוד אוהבת...ואני היחידי שמגיב בבלוג שלך!" גם כן מעודד חחח...
"תומר?"
"כןןןן..." ירוק...מאוד ירוק..
מה? החלטת לא לקפוץ לביקור?! היא וכתומי חיכו לך! מבריזן ... סתם... כנראה מצאת חברים במקום אחר P:
ומה אני יכולה לעשות שאני כנראה לא מספיק מעניינת בשביל אנשים, שהם לא מגיבים לי .. אוף בא לי לבכות..
"את רצינית?.."
"לא"




נכתב על ידי sEx mE , 21/12/2008 08:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,544
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsEx mE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sEx mE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)