לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EVIL GIGGLE


כשאדם מפסיק להאמין בגן עדן, הוא מתחיל להאמין בגהנום!

Avatarכינוי:  sEx mE

מין: נקבה

ICQ: 262086077 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

האם אצליח..


נשארו לי עוד 4 שבועות.
פאקינ' 4 שבועות להיות תקועה בצה"ל.
אולי תגידו לי שזה לא הרבה זמן. מאוד מקווה שככה זה.
אבל אם הייתי אוהבת את התפקיד מילא.
גם אנשים שם לא הכי נחמדים שיש. כל אחד מחפש על מה לריב...העיקר שיהיה.
כל אחד מחפש על מה לרכל...העיקר שיהיה.
אנשים שחשבת שחברים שלך... פתאום באים אליך ביציאה שאתה האויב שלהם.
ועושים לך את המוות.
לא אוהבת את השרות שלי.
מאוד מקווה שאקבל את הכוח לשרוד את 4 השבועות הללו בשלום!
נכתב על ידי sEx mE , 14/1/2009 09:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,544
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsEx mE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sEx mE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)