לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קילופים


בועטת, מתריסה, קורצת, מפלרטטת, לא מפחדת, לא מתנצלת. מלאה באהבה ובאמונה. חווה. נימפומנית.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2018

אינסוף


מתהלכת. אני מוחשית בעולם עמום. אני אוויר צח בעולם של אדים רעילים. אני תוהה איך הכל הבהיר לי כל כך מהר. איך מערפל נהייתי במקום הצלול והגבוה הזה. אני נושמת אוויר צח לריאות. מסתכלת מסביבי ורואה אתכם רואים אותי. יצירה שהיא אחת. שאין עוד כזאת. אני שברירית ונקלית. אני לא תמיד אהיה פה. הכאב שלי חזק אבל הוא לא מגדיר אותי. 

יותר.

יש לי תפקיד שהוא שליחות. אני עפה על כנפיים של שמחה ורוך. של אהבה. אני מביטה אל האינסוף ורואה תקווה. רואה אור ורוד חזק שחוזר אלי ואומר לי "עוד קצת, עוד קצת".

נכתב על ידי Nymphomaniac , 12/11/2018 13:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דממה


אתה לוקח אותי

מקלף אותי

מלטף אותי ועורג אלי

אתה משתמש בי

פוצע אותי

מנצל את רצונותיי, את קרביי

את רחמי.

אתה עוטף אותי

מסרק את שערותיי

מנחם

אתה חודר אלי

ממלא אותי בזרע החם שלך

מחדיר את לשונך לתוך החור הפעור שלי

הרוק שלך בכל מקום

אתה מכיל את צעקותיי

ושתיקותיי

מכנס אותי לתוך דממה של אינסוף

לתוך רעש אדמה גדול

אתה נותן בי ולוקח.

בעיקר לוקח.

נכתב על ידי Nymphomaniac , 11/11/2018 08:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נחמה


בוא, תן לי לקלף אותך

להסיר שכבת עור אחר שכבת עור

לגרד בציפורניים.

תן לי לראות אותך כמו שאתה.

מבטיחה שזה יכאב.

יירד הרבה דם

תהיה מוגלה

אבל אתה תגדל

רק ככה גדלים

וככה, חשוף, בלי עור בכלל

גידים ושרירים

רקמות ואיברים פנימיים

אתה הכי יפה

אני אתן לך לגעת בי

להתקרב

לנשק אותי.

רוצה?

נכתב על ידי Nymphomaniac , 7/11/2018 06:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Nymphomaniac

בת: 48

תמונה




822
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNymphomaniac אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nymphomaniac ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)