לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג'נמן בלוג היי

"אני בטוח שאתה מסוג האנשים שיזיינו מישהו בתחת ואפילו לא יאזרו את האומץ בכדי להגיד לו תודה" - סמל הארטמן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

אל תאמינו לכל מה שאני אומר


זה קשה, 'תם יודעים, זה ממש קשה - לנהל בלוג עיקבי, מצליח וגם מעניין. יוצא לי לקרוא בלוגים שונים ומשונים ברחבי הנט ולא פעם אני נדהם ומתמלא בפירגון עגום נוכח בלוגים איכותיים בהם אני נתקל; בלוגים ברי עידכון שותף שאף כוללים אינטרקציות מעניינות וכאלה. בתכלס, גם לי בא ככה. אבל מה לעשות שהשקפותיי הפרהיסטוריות לא מאפשרות לי לפתוח טיפה את הדעת ומונעות מהדף חסר המשמעות הזה להפוך לקצת פחות אנטיפטי. :)

האם אני בלוגר גרוע?
קרוב לוודאי.
עלהזין שלי.

שיהיה לכולכם יום שישי מהנה.
היתה לי חפירה ממש לא רעה על ימי שישי, משו לגבי ההתפחות האבלוציונית שלהם, דווקא די נחמד. אשאירה למתישהו בקרוב, אני מקווה.
היום אני מעדכן רק בכדי להגיד שעידכנתי.
:)
נכתב על ידי , 13/1/2006 19:32  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לשכל זיין.


יא ווראדי.

בדיוק כשאחרון הקוראים של הבלוג הזה מרים ידיו לאחר ימים ארוכים של ציפיית שווא בתקווה נמוגה לעידכון כלשהו מצידי, מחליט אני הג'נמן לעשות משהו בנידון קיבינימאט.
אז יאללה עידכוןלפנים!

העידכון האחרון מגיע איפשהו שם מנבכי ספטמבר, אחח אחח ספטמבר ספטמבר בלה בלה בלה. עזבו אתכם מבילבולי ביצים חסרי שחר אודות ימים עברו, אני אוהב ת'בלוג שלי עם הפסקות של כמה חודשים טובים בין עידכון לעידכון, ברירה טבעית של קוראי הבלוג ללא מאמצי ביניים מיותרים, השגת המטרה תוך כדי שימוש מינמלי במשאבים סוציאלים מזוייפים כאלו ואחרים, בדיוק כמו שג'נמן אוהב - תן לזמן לעשות את שלו ובינתיים שב על התחת ותעסיק ת'צמך בעיסוקים חשובים יותר כגון גירבוץ.

אין זה משנה כלל מה עבר עלי באותם חודשים אפלים מכיוון שלא על זה ארצה לדון בפוסט של היום.
אגש ישירות לנושא ואשאיר התהיות לזמנים אחרים לגמרי.


בלוגים -
איזה ילדון תפס לי את היד פעם וצעק עלי ש"בלוגים זה בשביל לספר לאנשים אחרים את אותם האירועים אשר עוברים על הכתב ובאילו טעמים היו אמצעי המניעה אותם בלס באותו יום", התנגדתי בחריצות לאידאות הבנאליות אותם הציג הילדון בפניי ומיהרתי להפליק לו על הראש ולקרוא לו עומו תוך כדי התמרמרות פנימית על עצם האידאל השגוי אותו מציג הבלוג המצוי כיום בדמותו של עומו; שיתוף הקוראים בפרטי פרטים לא מעניינים אודות חייו המשמימים של הכתב הנ"ל. איזה פאקינג בזבוז של רוחב פס מזדיין.

"שניכם עומואים" אני שומע ת'קול השלישי בתוך הראש שלי זועק.
"אמאשך עומו" אני עונה לו בחזרה, שידע לו לא להתעסק איתי, הבנזונה. תחושת סיפוק ממלאת אותי, פליימינג תמיד היווה תחביב עיקרי מאוד עבורי.
הקול השלישי משתתק ומשאיר אותי לתהות ממי ירשתי את התכונה הנפלאה הזאת אשר מתבטאת בריסוס חדר שלם בכדורים ורק אז שאילת השאלות - בטח מאמא, עדיף להתחרט על משהו שעשית מאשר להתחרט שלא עשית אותו. כן בטח. 1500 שקל מזדיינים בגלל שדפקת ת'אוטו, כל הכבוד, שיחקת אותה אמא.

הוא צדק, הקול השלישי הזה, בלוגים הם באמת במה פתוחה עבור כל פרחח שלמד להקליד את הכתובת של ישראבלוג לפני שלמד שאחרי שגולשים באתרי פורנו כדאי למחוק את ההיסטורי בשביל שאבאל'ה לא יגלה שסקס4פרי זה כבר מזמן לא באופנה. פורנו בעלי חיים ממש תופס בימינו מסתבר.
הבעיה מתעוררת לחיים בשנית כאשר האידאל לבמה פתוחה מסתכם בשיתוף הקוראים באותו הסמול טוק אשר מתארך ומתארך עד כדי עמודים בודדים של אותן שיחות המכונות "מה המצב סבבה".

"תפסיק להיות נאצי" אני שומע אותו מתעורר לחיים.
"אמאשך נאצית" אני יורה בחזרה ומבין שאדיפוס היה שמוק מזדיין אם הוא באמת תקע את אמא שלו.
ארר.. זה נכון, אני כל כך מעל כל זה, אני אשתמש בבמה הפתוחה כאוות הנפש המכורה לשטן שלי, אם זה המירב שלו, המירב שלי זה פי 100 יותר. הוצאתי פטור מהבגרות המזדיינת בספורט. אני בכלל לא צריך להגיד מילה על עצמי. מספיק שאני אשתמש בהרבה מאוד מילים פלצפניות, אחפור על נושא כל כך ברור מאליו, אוסיף דימויים יענו-מתחכמים ובכך ארגיש שהפין שלי גדל בעוד כמה סנטימטרים בסוף הפוסט.
אז כן מסתבר, הרבה ממה שאני כותב דווקא כן תואם בדיוק את אותה האובססיה לבעילת חיות משק/בית אותה העזתי לחשוף מקודם, אז מה. לפחות אני מודע לזה.

"למה כתבת את כל זה? אתה הרי במילא הולך לחשוף את מה שבאמת רצית להגיד פה בשתי השורות וחצי האחרונות."
"לך תזדיין"



אם כן, משהו טוב קורה לג'נמן לאחרונה. לשם שינוי.
תראו, הוא אפילו עדכן את הבלוג המוזר שלו, שאגב יחגוג יומולדת בקרוב, בדיוק כמו הבורא הסטלן שלו.


לילה דוב.
נכתב על ידי , 3/1/2006 03:01  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 37

ICQ: 133622731 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לValoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Valoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)