לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טעימה ממחשבותיה של סופרת לעתיד


לילה בלי חלומות הוא פשוט בזבוז של זמן...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2019

סוף דבר


שלום.

למקרה שמישהו היה רשום, ותהה לאן נעלמתי ומה קרה, אז הנה דבר אחרון לאחר שנים של היעלמות.

אני לא בטוחה למה הפסקתי לעדכן, אני מניחה שפשוט נמאס לי מעצמי, למרות שחייבת להודות שיש משהו נעים בלכתוב לכולם שוב.

אז ככה, אני בת 22, לא פרסמתי ספר בגיל 16, הפסקתי עם הפיצול אישיות המזויף והמטופש, ולמזלי גם לא שלחתי יד בנפשי.

גיל ההתבגרות היה והלך, עברתי צבא בתפקיד משמעותי ( בקרית שליטה ימית - 'בקש"ית'), הכרתי חברות לחיים וגיליתי שזה בסדר לא לדעת הכל.
עדיין לא מצאתי את השאיפה שלי לעתיד, ואם כבר אז רק התרחקתי מזה. להיות סופרת נראה כמו חלום מתוק מהעבר. אני עדיין כותבת קצת, אבל לא משהו שיצא אי פעם.

בנוגע לכל החברות וההתאהבויות הישנות, כמובן ששום דבר לא רלוונטי היום. נותק הקשר עם רוב חברות העבר שדיברתי עליהן, ואיני נמצאת באף מערכת יחסים כרגע, אבל אני לא מוטרדת מהעיניין, דבר יגיעו כשיצתרכו.

התבגרתי, השלמתי, למדתי, ועשיתי הרבה מאז.

אז תודה לכל מי שהיה חלק ממפעל זה, וכל מי שקרא והיה לו מספיק אכפת לחזור לסוף דבר.

תחיו את החיים ותמיד תמצאו את הטוב בכל דבר, כי דברים רעים עוברים והטובים תמיד נשארים.

 

 

תודה לכולם

 

אני

נכתב על ידי Bored girl in a different world , 9/7/2019 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Bored girl in a different world

בת: 27

תמונה




603
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBored girl in a different world אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bored girl in a different world ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)