לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חושבת יותר מדי

הבלוג החדש שלי: https://pieceofkindness.com/ המייל שלי [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022

איך סיכה של אבא עודדה אותי להילחם בדיכאון


בזמן האחרון די הזנחתי את עצמי ונתתי לדיכאון להשתלט. הפסקתי לצחצח שיניים בערב, לא כל כך התקלחתי, הייתי מנותקת מאנשים קרובים, הפסקתי לעשות ספורט, והעברתי את רוב זמני במיטה בצפייה בסרטונים חסרי תכלית ביוטיוב. הסרטונים האלה בעיקר גורמים לי לשכוח מעצמי בימים שבהם אני לא מרגישה טוב נפשית. הפסקתי להילחם בדיכאון, למרות העזרה מהרבה גורמים כולל ביטוח לאומי. [קרא עוד]
נכתב על ידי cutie-pie , 6/8/2022 19:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  cutie-pie

בת: 30



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcutie-pie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cutie-pie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)