לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

כתיבה


לפעמים המילים תקפות אותי 

בנחשול, ללא מעצור

ואין מנוס, חייבת להוציא

להקיא אותן על דף 

אולי מישהו יבין 

 

ולפעמים הן רחוקות, מתעתעות 

כמו ריח עדין 

משאירות אחריהן שתיקה

ותסכול לסובבים 

 

הן יכולות להיות יפות, 

כואבות, מתפרקות, 

ולהוליד שיח 

כשיש תקשורת, 

אפשר לעבוד 

 

והן יכולות להעלם, 

כמו משחק מחבואים 

ואני מנסה לחפש,

אבל הן כבר נטשו

למשחק אחר 

 

הן משאירות אותי, 

נבוכה ואבודה

ואני עוד מנסה,

אחרי שכבר הבנתי

אבל איזה ברירה יש? 

 

אולי הן יבינו את אכזריותן, 

או שאני אלמד,

על מה ניתן לסמוך וממה כדי להתרחק. 

נכתב על ידי Character , 28/9/2021 19:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Character

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCharacter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Character ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)