לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Emesis


כל הגועל עם קצפת ותות מעל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2021

ליל כל הקדושים


כמו בכל שנה אני רואה דם בכל מקום סינטתי ככל שיהיה אני נהנית מהמראות

בשונה משנים אחרות השנה אני מקדישה את הערב לעצמי חורקת שיניים 

אוספת כוחות הישורת האחרונה

 

אני מקווה

 

בוכה אותך מתחת לחצאי ירח עולים ואם לא אוכל להיות על ידך 

אסתפק ברוח הזיכרון שלך 

ג׳סטין בוכה לי באוזניות 

אני בוחנת את הכוכבים 

מבט למציאות ואני עומדת פנים אל פנים מול זאב ערבות

באמצע הכביש הראשי 

אין מכוניות ואין אנשים 

 

הוא רץ לכיוון שלי צעדים ספורים ממני הפחד משתק שולח גלי קור

אני צועקת אליו שיתרחק זוכרת שאמרו לי שאסור לרוץ 

אז אני עומדת איתנה משקשקת מפחד

צועקת באמצע רחוב ריק מאדם 

חצות 

 

הוא מכווץ את הזנב בין הרגליים וצועד לכיוון השני

אני מצליחה לנשום 

מתקשרת אליה

 

אולי זה הוא בתחפשות 

אני צוחקת בוכה

 

אני מבינה שהחיים שלי הם סאונדטראק של כל מה שאי פעם 

ביקשתי

אני יודעת שלא אהיה סוף הסיפור שלך 

אבל אני תמיד אהיה סלינה שלך 

 

חיוך שטני

נכתב על ידי marshmallowbunny , 31/10/2021 22:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  marshmallowbunny





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarshmallowbunny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marshmallowbunny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)