לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Emesis


כל הגועל עם קצפת ותות מעל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2021

alive and well


שוב צונאמי של רגשות הוכרה דמעות מחניקות רק לרגע

חברות 

היא האלמנט השולט עכשיו 

 

האצבעות מאבדות תחושה

הקור פה הנה הזמן שלו 

מריץ אותי בחזרה הביתה עם אף נוזל

דם זורם 

 

אמריקן פסיכו אני אומרת לו 

הרבה דם אנחנו צוחקים הוא 

שם לב לדברים שאני מספרת לו 

 

חברות 

 

מצנח החיים שלי

כל הצבעים משתקפים בפריזמה

היו סיבות להכל גם לדיכאון שלי

גם לתקופות שהרגשתי שאני צריכה 

להוכיח את עצמי 

 

לעצמי 

 

נושמת צמר גפן עם פיצפוצי עננים 

אני עדיין בחיים

נכתב על ידי marshmallowbunny , 3/11/2021 03:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  marshmallowbunny





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarshmallowbunny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marshmallowbunny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)