לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Emesis


כל הגועל עם קצפת ותות מעל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2021

להכל יש סוף


קווי מתאר בארבע אחר הצהריים

ליקוי ירח בידיוק חצי יממה לפני 

 

מתפרקת במקלחת כמה צחקתי על זה שעשר דק

זה יותר מידי לשיר אהבה קיטשי

הדמעות בטעם מלוח במקלחת 

עשר דק של

 

אני משחררת 

אותך 

 

עין הנמר להגנה רק כי היא הייתה האבן 

הכי קרובה בדרך ליציאה אי הסדר של החיים 

שלי מסתדר אל תוך פאזל כי הרי הכל 

מתחבר 

 

בשבילי בין אורות אדומים התגעגעתי למוזיקה לרגע שכחתי

איך לחיות גופות מיוזעות אני נרתעת ומתגעגעת להכל

לא צריכה כלום בשביל 

להרגיש והלב בתחתונים כשאתה 

מגיח בין מיצמוץ לנשימה 

 

סיבוב מסביב לאצבע שלך 

ממש אירוני כל המקום אדום בשבילך 

 

זה כבוד להקרא השטן 

ככה אני אומרת לה

מוקדם יותר

 

ואתה בין כולם אתה מלאך 

למרות הכל 

 

מתפרקת ובוכה

יש סוף להכל 

וזה הסוף שלנו ריי 

ששת החודשים שלנו הסתיימו לצערי 

 

אהובי 

 

לא באמת 

אתה בכל תא בגוף שלי 

 

להתראות

נכתב על ידי marshmallowbunny , 22/11/2021 14:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  marshmallowbunny





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarshmallowbunny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marshmallowbunny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)