לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמהות וטיפים לחיים טובים עם התבוננות וקצת עומק..ומעט פלפל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2022

להפסיק לרצות


חשבתי

שכדי להיות אישה טובה,

מספיק להראות שאני משקיעה את כל כולי בבית , את מחשבתי וליבי,

חושבת איך לנקות ולסדר , איך שהכל יעבוד על הצד הטוב ביותר, 

לדבר כמה שיותר ולפתוח את הלב

 

וגיליתי

1) שזה לא מספיק, צריך גם אופי טוב ושמחה ולא להתלונן יותר מדי

2) שמה שלא אעשה, זה לעולם לא יהיה מספיק באמת, כי הדרישות מאישה טובה הן אינסופיות - ואל לי לבוא בדרישות לעצמי

3) ההערכה שלי מגיעה מבפנים, אל תצפי לקבל אותה מהזוגיות (גבר טוב ככל שיהיה )

 

בתפילה שאצליח ליישם בפועל, להקשיב לעצמי ולאהוב את עצמי בכל המצבים הקיימים, ולא רק בהצלחה או כשמחמיאים לי 

 

 

נכתב על ידי מנסה_להיות_טובה , 21/2/2022 14:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  מנסה_להיות_טובה

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנסה_להיות_טובה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנסה_להיות_טובה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)