לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמהות וטיפים לחיים טובים עם התבוננות וקצת עומק..ומעט פלפל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022

לקח לי זמן לקלוט שמתיעצים איתי


בעבר הלא רחוק,

כל פעם שחברה היתה משתפת או מספרת

דאגה או בעיה שקרתה לה לאחרונה, 

 

היתי נאלמת דום, 

ושותקת

או מקסימום מהנהנת בהקשבה

 

פחדתי להביע דעה, 

לחזק, לעודד או לכוון לכיוון מחשבה אחר -

מחשש שזה ייקרא שאני

'מתערבת' 

 

ופתאום יום אחד קלטתי.... 

שאם מספרים לי בדרך אגב, 

אפילו אם זה במטבח/פינת קפה  בעבודה -

זה נקרא להתיעץ... 

זה נקרא שמצפים ממני-

לחזק

לעודד

לרומם

לנרמל

להרגיע

לנחם

לתת תקווה

 

אז התחלתי לייצר את המוצר הזה,  

לקלוט רגע שמישהי זקוקה ליד מעודדת ולאוזן קשבת,  ו

לספק את זה.... 

במלואו

 

הכי לתת הרגשה טובה, 

הכי לעודד, 

הכי לחזק, 

הכי לנחם, 

הכי לתת למישהי הרגשה שהיא 'בסדר'  ו'לא אשמה'  וכן הלאה..... 

ולוואי שאזכה לשמח ולתת תקווה לעוד ועוד נשים בעולם.... 

ואני המורווחת הראשית מכלהסיפור -

מקבלת סיפוק אדיר שאין כמותו! 

 

אין כמו להרגיש שנתת למישהי כח! 

שמישהייצאה משיחה איתך יותר רגועה, שמחה, חזקה ומחוזקת! 

ושנזכה להשפיע רק טוב בעולם וגם לקבל חזרה.... 

 

לילה טוב,  באהבה לכל מי שמקדיש זמנו היקר לקרוא ת'בלבולי שכל ומוח שלי.... 😀😀😀😀

 

נכתב על ידי מנסה_להיות_טובה , 24/6/2022 00:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  מנסה_להיות_טובה

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנסה_להיות_טובה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנסה_להיות_טובה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)