לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2021

להבה ישנה, גחלים זקנים, ניצוץ עתיק יומין


כתבתי לפני חודשיים על מישהי שהייתה לי מעין מוזה כשהיינו תיכוניסטים. שהייתי אוהב להתמקם סביבה עם המצלמה של אבי בטיולים של השכבה. היה לה סגנון מיוחד לתקופה, היא אף פעם לא שמה על עצמה משהו שיבלוט, אבל משלב מוקדם היא כנראה ידעה איך אנשים רואים אותה. מעין אינטליגנציה חברתית שקטה שהיא בחרה שלא לנצל, או לבנות עליה בשום דרך. ישבתי ליידה בשולחן, איזה שנה. יחסית אליי זה נחשב הרבה מגע עם נשים, בואו. 

אז היא עברה העירה, מסתבר. זה לא משהו בלתי מתקבל על הדעת בשום צורה- יש לא מעט תנועה באפיק משם לכאן. אז התכתבנו קצת. היא אמרה שניפגש "להעלות זכרונות" שזה מעניין בעבורי, אני זוכר בעיקר את הקשיים מהשנים ההם. זוכר שהיה לי קראש לכיוונה והייתי מאוד "טוב" בלהשאיר את זה בכיס. הייתי בליגה אחרת אם לא במימד אחר לגמרי. והצל של הזיכרון שמגיע עם בחירת המילים הזאת, מעלה בי את השאלה הישנה. 

אני תמיד מדבר עם אנשים בפורמט של דרך-אגב על איך שנשים אוהבות לשמור אותי במרחק, אוהבות שלא לאהוב אותי בקרבה, להיות בלתי מושך כלפי נשים בעליל- כי התגובה היא מעל לכל צפוייה בשיח כזה. "עוד תמצא מישהי", וכן הלאה. איש פרקטי שכמוני מחפש תמיד את התקדים- והוא ישנו. הדוד שלי, למשל. אפילו כמה חברים בישרא. אנחנו יודעים מבלי כשל איזה קל זה למות לבד, בלי אף מעט החמימות של מחבק אינטימי קרוב מטווח של עשרות שנים אחורה. 

אני, אישית, באיזושהי רמה נמשך לכל הידידות שלי. אולי זה רכיב בפרדיגמה שרואה לנכון להנמיך את הסטנדרט כדיי לפצות על ביקוש נמוך. אולי נולדתי מאהב. אולי זה מה שקורה כשלא רואים אהבה עם העיניים האלה.

אבל אני בהחלט מקווה שאזכה לצלם אותה, שוב. 

 

נכתב על ידי , 28/10/2021 01:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הביתה


הם מרקדים מסביבי,

החיים

והארץ פורחת באשר לא שלי

במסכת פראים,

ובכאוס ברוך

ובשבח של יופי ענוג ומדהים

 

אם ראיתם תקוותי

עומדת מעל המים

אמרו לה מילתי,

-         מסוגל עוד

לצעוד

 

וכך יצאתי כאקסודוס

כדיי לטעות אל החרם

וכשל מסעי על גלים וגבולות

חיים עוד ישנם;

והארץ בוטחת

עם גורל כמשכן נשמות מתוקות

 

אם ראיתם אהבתי

בצוקי האלים

מסרו לה- אביוני

מבקש רק לחבוק

 

אל הכוח המוחלט

מכתבי מתחנן;

תלווני אל הארץ,

או שתיקח אותי הביתה.

ואם פגשתם בצחוקי,

מאוד סורר בתוך ההלך

בקשו לו טוב, בחיוכים

 

אל אלוהים,

הכביש, האנשים

לוו אותי לתוך הארץ

או שתיקחו אותי הביתה.

 

עד אז, מות ימות היום,

וקיפוח שיר ישקוד,

קור ירקיד המון לילות,

עור שביר יקרוס

וכל טוב, הם יתפסו

בתוך מנוס

 

אל הביתה, הביתה

הביתה.


מה שלא הורג אותך גורם לך את הרצון למות

 

נכתב על ידי , 26/10/2021 02:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שירים שאני חושב עליהם לאחרונה


היא מבצעת את השיר הזה ואחרים, ממש טוב בלייב. מת על הריף הזה שמגיע בהתחלה אחרי הבית הראשון ואז חוזר עם גיטרה צורמת באמצע הדרך. רוב האלבום הזה הוא על טבע, פסטורליות, קדמת האנושות. אבל השיר הזה ממסגר פינה חשוכה כזאת של גיל ההתבגרות, באופן שעושה את זה ממש ברור שהיא זוכרת איך זה הרגיש להיות במקום ההוא. כתיבה משובחת

השיר הזה מזכיר לי איך מטאל פרוגרסיבי יכול פשוט לחדור לעורקים. הגשר הזה, האפילוג האקוסטי, חילופי הצעקות, עבודת האורגן, הכל. לקח לי בערך שנתיים להעריך את האלבום הזה כמו שצריך

 

"What would my baby say?

I got your eyes, and your mistakes"

נכתב על ידי , 19/10/2021 20:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר




3,562

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)