לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2021

סליחה, נעמה


ובכן, היכן להתחיל?

היו אותן גבהות מעלינו

רק פסגות אינן פוגשות

ושפלים זורמים אחרת.

על אף שעיניך שעגו ביופי

מבטי פשט לשווא,

וידעת מאז הארץ האוכלת ילדותיה

 

נכון אין טעם להתחרט

אם הייתי בצדך,

שמיים מתכחשים לעת

ואם היה לי כאחר

סליחה, נעמה

הגיע לך חבר.

ולא הייתי שם. לא הייתי ער.

 

ואז יצאת, עם מעט אוויר

ואומנות שירתה נאמנה

אומנם נשאו עיניך בשיר

מה שניזוק, מה שהשאיר הוא

וגם תמונה שלא שווה הרבה

אומרת כל מה שקורה,

וענן קודר כן מדדה,

 

נכון אין טעם להתחרט

שלא הייתי לצדך

שמיים מתכסים לרדת ערב

אז אם הייתי קצת אחר-

סליחה, נעמה

הייתי לך חבר.

אך לא הייתי שם. לא הייתי ער.

 

ומשית אגדה מתוך הארץ,

או שמה הוא שאותך הציל?

ומנגן לך את הזרם

של ילדים בבגרותם

לצידו תהיי גאולתי,

ותעלמי ממבטי. תראי,

 

אין פשר בעבר בועט 

להתלמד, ולהתעשט...

שמיים שקטים לאור כל אלה.

 

נכון, אין טעם להתחרט

אם הייתי בצדך,

שמיים מתכחשים לעת

ואם היה לי כאחר

סליחה, נעמה

הגיע לך חבר.

ולא הייתי שם. לא הייתי ער.

 

עכשיו אני יודע יותר
נכתב על ידי , 29/12/2021 11:16  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יותר מדיי מוזיקה


הפלא ופלא הנה הגיעה סופה של השנה וכל מסקרי המוזיקה יוצאים עם רשימות הפריטים האהובים עליהם. יש לי כל כך הרבה שיט טוב להאזין לו עכשיו שאני מרגיש מנודה מהזכות לחזור ולהאזין למשהו שכבר שמעתי כי יש בתור עוד אלבומים מבטיחים, מכל מיני צבעים. אל כל אלה מצטרפים המלצות מאנשים אחרים, דברים שגיליתי דרך שוטטות, ולספוטיפיי מגיע גם כבוד כי מדיי פעם ההמלצות האלה עובדות פלאים. הברכה היא קללה כמו בכל תרחיש מעניין, כן?

 

הרינגטון החדש שלי, השיר הכי אופטימי שהצליח להצטרף אליי על ההר

Look at the sky, it's still here"

I'll be alive next year

"I can make something good, something good

קרדיט ענק לאנטוני פנטנו, שאני מגלה דרכו עולם מאז 2015

דרך Mic The Snare

תודה, טיפשונת חיבוק של הסוררת

זה עשוי להיות "השולחן הפיצי" האהוב עלי עד להודעה חדשה. איזו פאקינג מלכה

הרם את רגשותיך

האיש הזה, ג'ף רוזנסטוק, עשה אלבום פאנק ואז עשה את האלבום הזה שוב בגרסת סקא. מה עוד לומר

Holding out for something greater

Holding out, for something else

 


אני יכול לעשות עוד שלוש פוסטים כאלה בהנאה, כאמור- יש יותר מדיי מוזיקה. 
עכשיו תסלחו לי בזמן שאני... הולך הצידה כדיי להחליף פרדיגמה. להוליד גוף חדש של רעיונות והסתכלויות עולם מתוך הרחם של האישיות החושבת שלי. משהו רך וחי ומעט היסטרי, שמשום כך אני לא יכול לבוא ופשוט לרשום לגביו. נושא רגיש, וקל לי להסתתר מאחוריי שירים.

 

נכתב על ידי , 26/12/2021 22:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרבה שנים בחושך


לא ידע אדם חופשי

אודות הצפי לבריחה,

אדם נאור ביום-יומו

אינו מבקש להתגלות.

לא מלפנים, או בפנים המביטות אל העבר

לא בשקט שבתלם, לא באפר שבהלך

אם איש יבוא לתוך השקט

התהיה דרכו בישועה?

עם הרבה שנים בחושך

 

עם מספיק בורות בעור

יומו עם שתי שעות ביופי

הינו נטוש בין כוכבים

והגלימה מרוטה כאופי

ונפתחה אדמת נכר אליו,

הוא זר לנצח כדמותו.

והשמחה עולה בגעש

והנעורים הם אבדה

עם שנים רבות בחשכה,

הוא לא ישוב כשמי הערב

ולא יביט לתוך חיים

ואיך נכתב שירו בפרך

תחת עיני האבודים

די נאמר בקירות האלו

עד כי הדים כיסו הכל,

ואין ענוג בחלומו,

או גחמות בקצה מנהרתו,


לא מלפנים, או בפנים המביטות אל העבר,

לא בשקט שבתלם, לא באפר שבהלך

אם איש יבוא לתוך השקט

התהיה דרכו בישועה?

עם הרבה שנים בחושך,

וסליק מוכחש מרמז

תקווה

נכתב על ידי , 15/12/2021 21:05  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר




3,554

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)