לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2021

משהו להירגע 3


מדובר הפעם בניקולה סבטקוביץ', פסנתרן אוקראיני. הכרתי אותו דרך אלבומי קאברים שהוא עושה ללהקות מטאל ידועות. זה האלבום המקורי השני שלו פרח

שווה לומר אגב האלבומים האלה; אני ממש לא מעל לחרופ איתם באיזה שנ"צ אבל בחיי שאלו דברים ששווה להינות מהם גם בערנות מלאה, או במדיטציה אפילו. אני אתחיל להוסיף אותם לרשימה כי זה לא עולה לי כסף

נכתב על ידי , 29/9/2021 01:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחילה לעצמי


שב עמי; אתה אני.

בין שני הרים וים שמיים

איך נתכסה בסיפורים...

ובלהות ראינו, אנו

שלא נפיל ביד אדם.

כמו כן, אשמה רבה שתינו

כזאת טיפשות-

אנושיות.

 

אז בוא איתי, אני בעצמי.

בין שני הרים וים שמיים

תפאורה יקרה של שקט.

 

אם לא נפלה ביננו שלכת,

פחות יפה ההשלמה.

אם לא סלחתי, לאדם הזאב

גם לא הייתי סולח בך.

המחילה דיה עם זמן

והטיול ארוך עם פחת משקל

 

תור עמי; אתה אני.

בין שני הרים וים שמיים

לא נערב את האלים.

זאת רק שיבת אדם אל בית

מתוך מסע על שתי רגליו,

וזה הכל ניתן לדעת.

 

אז, בוא, יחידי

נרבה ביין

בין שני הרים וים שמיים

כן תבוא סכין לנוח

בין פירות ולחמים

נפרסו צללים, ירדו עיניים...

זה רק אנחנו, לתמיד.


התמונה של סליחה לאדם היחיד שמסתובב איתך לנצח, והרעיון של לבלות זמן איכות בחברת העצמי. מקווה שזה לא רק הכדורים מדברים 

נכתב על ידי , 25/9/2021 01:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז זה היה ניצחון


כשהבמאי של העונה הראשונה ביחד עם בערך ארבעים עובדים אחרים מהסטודיו נספו בפשע שנאה פסיכופטי הייתי בטוח שהעונה השנייה היא אחת שתישאר בלתי גמורה. הייתי צריך לדעת מה שווה מוסר העבודה היפני. מה שווה אהבת החיים לאנשים שעוסקים באנימה. זאת לא הייתה סתם עונת המשך בעוד סבב של סדרות מאת אף אחד שאנחנו עשויים לבנות עליו, זה היה ניצחון של חיים. תבורכו Kyoani



נכתב על ידי , 23/9/2021 19:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר




3,562

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)