לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדיוק כמו כולן



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

יום טוב


חיכיתי לכתוב פוסט כזה כבר תקופה.

אתמול הייתי בחתונה והיה מאוד מרגש, צחקתי ונהניתי עם החברים, שתיתי וחזרתי הבייתה עם חיוך גדול מרוח על הפרצוף.

סתיו היה בשיא שלו, רקד ונהנה והיה פשוט מאושר.

הלכתי לישון מוקדם יחסית וישנתי מעולה.

אני אופטימית ומלאת אנרגיות לקראת התקופה הקרובה.

כמה כיף לי שאני מוקפת באהבה מסביבי

נכתב על ידי , 30/9/2021 16:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimeron אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imeron ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)