לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ענוה, השתלטי עליי/הטביעי אותי במים הצנועים של האמת/הרפי את אחיזתך, זהות/שחררי אותי מהבהוב האגו/ אהבה היא לרוב רק חלום/ואם אני נוקשה ואכזרי לעצמי/אני משתף זאת עמכם/האם לנסות? היכול אני?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2021

קנאה (ואפילו עמוק יותר בתור הבור)


יש לי מצב רוח של רצח בעיניים


אבל לפעמים אני רוצה לשבת בצד 


ולבכות את החיים 


ולבכות על התגלגלות הנסיבות


 


לפעמים אני מייחל לרגע בו משאית תפגע בי ותכניס אותי לתרדמת של חצי שנה


זה יתאים לי מאוד עכשיו


אבל אני כבר בתרדמת די עמוקה שאני רק רוצה להתעורר ממנה


 


נמאס לי מעצמי


נמאס לי מהסביבה שאני בה


נמאס לי שאני לא יכול לטוס לטייל איפה שאני רוצה


נמאס לי שדורשים ממני מיליון ואחד דברים


ונמאס לי שאני דורש כל כך הרבה מעצמי


 


אבל אין ברירה


נכנסתי לעשור הזה


וכמו שאומרים


"התיכון תהיה התקופה הכי טובה שלך" (לא)


"אם לא בתיכון אז הצבא" (לא רלוונטי)


"בכלל מדובר בשנות העשרים שלך" (עוד נראה, אני לא אופטימי)


"או אפילו בשנות השלושים" (אם עוד אהיה עד אז)


ואז אמות


 


מנטלית טרם סיימתי את גיל ההתבגרות בזמן שכולם כבר עוברים למרכז ומתחילים לעבוד בעבודות לא שוליות. אני לא מקנא? אני מקנא. אני מקנא בכל אדם שמצא את הייעוד שלו בחיים. אני מקנא בכל אדם שמתעורר כל בוקר לצד עוד חמישה שותפים, ושחווה הנאה כשעומד בתור לשירותים על הבוקר. מקנא באלה שיושבים, שותים כוס קפה עושים מדיטציה על הבוקר. מקנא באלה שלובשים חליפות שנראות עליהם טוב, הולכים לעבודה שכולם לובשים את אותן החליפות, וטוב להם. מקנא באלה שלא שעירים מדי, לא צעירים מדי ולא סוערים מדי.  מקנא באלה עם חוש טעם בבגדים. מקנא באלה שיש להם פאסון. מקנא באלה שיודעים לסחוב את עצמם במרחב הציבורי ולהשרות על אחרים אווירה בוגרת ומרגיעה.


 


מקנא באלה שלא חושבים יותר מדי ועושים דברים, ובקטע הטוב. 


בעיקר מקנא באלה. 


 


נמאס לי


)(שוב פותח את הצ'אט של ערן שלא יקרה איתו כלום אבל עדיין)


 


 

נכתב על ידי המחר כבר עבר , 22/11/2021 23:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  המחר כבר עבר

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמחר כבר עבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המחר כבר עבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)