לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2022

בואי מסביב ותתנגבי לי בעיניים


אני כל הזמן חושדת - אני כאן מהסיבות הלא נכונות

רצתי לחפש מישהו שאני בכלל לא אמורה למצוא, ואני מחטטת כאן בחיים שלכם רק כדי לראות אותו בכם, והוא בכלל לא כאן

אני נמנעת משלי, נמנעת משלי נואשות כי אם אמצא, אם אמצא ואמצא - 

 

 

להיות כאן מזכיר לי כמה הדרך עוד ארוכה, כמה חצבתי בעצמי מוטיבציה ומטרה והיום אני עומדת באמצע קצת-שומקום קצת-כלדבר חסרת חמלה כלפי עצמי

אני נוגשת עבדים בתסרוקת פזורה, ואין בי רחם כשאני שוב חושבת שאני לא מספיק טובה

 

 

 

אני לא מסוגלת לעמוד כאן מול עצמי ולהיות כנה. 18 שנה והכתיבה פתאום היא רק מצוקה. זה בטח אומר כל מיני דברים על המדיום, זה בטח אומר כל מיני דברים עלי. אין לי כוח להתמודד עם אף אחד מהם עדיין. 

נכתב על ידי karu sela , 22/1/2022 16:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  karu sela

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkaru sela אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על karu sela ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)